Wystarczy jedno kliknięcie, żeby za pomocą biometrii lub PIN-u, bezpiecznie i wygodnie potwierdzić przelew, zmienić limity czy dodać zaufanego odbiorcę.

Mobilna autoryzacja już dostępna w Banku Pocztowym

Mobilne uwierzytelnienie to metoda potwierdzania operacji finansowych i niefinansowych zlecanych z poziomu bankowości internetowej. Po zleceniu operacji klient otrzymuje powiadomienie push informujące o transakcji oczekującej na potwierdzenie. Kliknięcie w powiadomienie powoduje wyświetlenie szczegółów operacji. Po ich weryfikacji wystarczy kliknąć „Potwierdzam” i uwierzytelnić operację w aplikacji mobilnej Banku za pomocą biometrii lub PIN-u – w zależności od wybranej metody uwierzytelnienia.

Aby aktywować mobilne uwierzytelnianie, wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej Pocztowy i przejść do ustawień mobilnego uwierzytelnienia w zakładce Ustawienia. Od tego momentu klienci mogą zatwierdzać szeroki różne operacje – zarówno finansowe, takich jak przelewy zwykłe, natychmiastowe czy do Urzędu Skarbowego, jak i niefinansowe, np. zmianę limitów, logowanie do bankowości internetowej, dodawanie zaufanych odbiorców czy zlecenia stałego.

Ostatnio pisaliśmy, że Bank Pocztowy, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, udostępnił klientom możliwość zdalnego odblokowania bankowości internetowej za pomocą aplikacji mObywatel. Nowa funkcjonalność pozwala zarówno klientom detalicznym, jak i mikroprzedsiębiorstwom samodzielnie przywrócić dostęp do konta i ustawić nowe hasło – bez konieczności kontaktu z infolinią czy wizyty w placówce banku.

Dodatkowo Bank Pocztowy od sierpnia oferuje 7% na Koncie Oszczędnościowym. Oferta obejmuje środki do kwoty 20 000 zł i obowiązuje wyłącznie dla osób, które nie posiadały Rachunku Osobistego ani Konta Oszczędnościowego w Banku Pocztowym w okresie od 1 lipca 2024 r. do dnia założenia ROR w ramach oferty promocyjnej.