Aplikacja oferuje dodawanie wszystkich lub wybranych kart użytkownika do widgetu kartowego. Jeśli użytkownik posiada więcej niż jedną kartę, wystarczy kliknąć „widget” kartowy, aby przejść do ekranu listy. Są tam prezentowane wszystkie karty przypisane do użytkownika, uporządkowane i pogrupowane według kontekstów, do których zostały przypisane.

Nowości w aplikacji mBanku CompanyMobile dla korporacji

Dodatkowo aplikacja oferuje odwzorowanie ich wyglądu – grafiki odzwierciedlają rzeczywisty wizerunek. Dzięki temu użytkownicy mogą identyfikować swoje karty w aplikacji.

Wraz z nową odsłoną aplikacji, udostępniono funkcje związane z obsługą kart, takich jak: aktywacja karty, zmiana PIN-u, ustawianie limitów autoryzacyjnych, tymczasowa blokada czy jej stałe zastrzeżenie – np. w przypadku zagubienia lub kradzieży. Dotychczas takie działania wymagały kontaktu z bankiem, teraz można je wykonać bezpośrednio w aplikacji. Dodatkowo użytkownicy mogą sprawdzać stan środków na swoich kartach, przeglądać historię transakcji oraz oznaczać wybraną kartę jako domyślną.

Poza zmianami dotyczącymi kart, wraz z najnowszą wersją, dostępne są takie funkcje, jak:

  • Wyszukiwanie rachunków i filtrowanie historii operacji. Dzięki nowej funkcji użytkownicy mogą teraz wyszukiwać rachunki i filtrować historię operacji według konkretnych kont. To rozwiązanie ma być szczególnie przydatne dla klientów posiadających wiele rachunków bankowych.
  • Zmiana PIN-u do aplikacji. Wprowadzono możliwość zmiany PIN-u bezpośrednio w aplikacji.
  • Zmiana języka aplikacji. Teraz użytkownicy mogą samodzielnie zmienić język aplikacji na polski, angielski lub niemiecki, niezależnie od ustawień językowych telefonu.
  • Ulepszenia UX/UI. Nowa wersja aplikacji ma mieć szereg usprawnień w zakresie użyteczności i interfejsu użytkownika, które poprawią komfort korzystania z aplikacji w kluczowych obszarach, takich jak proces aktywacji, obsługa powiadomień PUSH, moduł przelewów, czy podczas korzystania z mobilnej autoryzacji.

Aby korzystać z nowych funkcji, należy zaktualizować aplikację mBank CompanyMobile. Jeśli klient jeszcze nie ma aplikacji, może ją pobrać ze sklepu Google Play lub App Store. Aplikacja mBank CompanyMobile jest dostępna na telefony z systemami: Android w wersji 10 lub nowszej oraz iOS w wersji 15.0 lub nowszej.

Ostatnio pisaliśmy, że już wkrótce klienci mBanku będą mogli robić zakupy w aplikacji bankowej. Kilka tygodni temu odbyła się konferencja prasowa inaugurująca start usługi. Na start klienci będą mogli wybierać spośród ponad półtora miliona produktów. mBank zapowiedział także udostępnienie własnego rozwiązania odroczonych płatności – od stycznia przyszłego roku.