Od połowy czerwca 2024 roku pierwsi klienci Banku Millennium otrzymają aplikację mobilną w nowej odsłonie. Ma być prostsza w obsłudze i dostępna zarówno na urządzeniach mobilnych z systemem Android, jak i iOS.
Co nowego w aplikacji Banku Millennium?
W odświeżonej aplikacji mobilnej udoskonalono sposób obsługi. Elementy nawigacji przeniesiono z panelu bocznego do ikon na dole. Odtąd wszystkie najważniejsze sekcje znajdą się w zasięgu kciuka użytkownika. Uporządkowana została również zawartość poszczególnych sekcji i podzielona na Płatności, Produkty, Ofertę i Więcej (w której znajdą się produkty dodatkowe oferowane przez Bank Millennium).
Bank zdecydował się również odświeżyć wszystkie strony produktowe np. kont, kart, lokat itd. Wiele z nich zyska nowe przydatne funkcje (np. podglądu wszystkich danych karty po dodatkowej autoryzacji). W lewym górnym rogu znalazło się miejsce dla sekcji profilowej. Można w niej np. edytować swoje dane, przejrzeć dokumenty i umowy, szybko skontaktować się z konsultantem czy przełączyć na profil firmowy (jeśli klient takim dysponuje).
W pierwszej kolejności z odświeżonej aplikacji skorzystają nowi klienci, którzy dopiero zawierają relację z Bankiem Millennium. Dotychczasowym użytkownikom rozwiązania będą udostępniane stopniowo. Ważne, aby dysponowali najbardziej aktualną wersją aplikacji dostępną w sklepach App Store,Google Play oraz App Gallery.
Po udostępnieniu nowej odsłony aplikacji klient otrzyma kontekstowe informacje, które pozwolą mu zapoznać się ze zmianami. Proces udostępniania aplikacji klientom zakończy się w sierpniu.