Strona informacyjna mBanku co miesiąc notować średnio 12 mln odsłon. Teraz została zaprojektowana na nowa. Bank zapewnia, że sposób prezentacji treści na temat produktów bankowych ma być spójny i przejrzysty.

nowa-stona-www-mbank1

mBank zaprezentuje nową stronę internetową

W zależności od decyzji odbiorcy strona będzie dostępna w trybie jasnym bądź ciemnym. Natomiast wzbogacenie o takie funkcjonalności jak „przyklejone” menu oraz odnośniki do poszczególnych sekcji pozwoli czytelnikom na sprawne poruszanie się po niej, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych, z myślą o których konstruowano stronę.

Zmianie uległa nie tylko warstwa wizualna, ale również tekstowa strony, którą opracowano według zasad mKanonu, czyli obowiązującego w banku standardu prostego języka. Dzięki temu nawet skomplikowane zagadnienia związane z bankowością mają być przedstawione w sposób przystępny i zrozumiały.

Nowa strona została zbudowana w chmurze. W efekcie strona będzie działała szybciej i będzie mniej narażona na spowolnienia związane ze zwiększoną liczbą logowań oraz awarie, które dopadają czasem tradycyjne strony oparte na naziemnych serwerach – czytamy w komunikacie.

Nowa strona miała zostać zaprojektowana przede wszystkim z myślą o urządzeniach mobilnych. Ma ona zostać udostępniona klientom 9 marca. Warto zaznaczyć, że bank nie zmienia wyglądu strony logowania do serwisu bankowości internetowej.

Pod koniec zeszłego roku mBank zapowiadał, że klienci już wkrótce będą mogli robić zakupy w aplikacji bankowej. Do mOkazji zakupy można wejść klikając w widżet z ofertą na pulpicie lub w zakładkę „Zakupy” w menu aplikacji. W znalezieniu produktu ma pomóc też wyszukiwarka, z opcją filtrowania i sortowania według różnych kryteriów.