Nowe oblicze jednej z największych sieci afiliacyjnych

Fintek
Fintek
Opublikowano: 10 października 2019, 12:10 Aktualizacja: 29 listopada 2019, 13:28

Sieć afiliacyjna Affiliate44 wchodząca w skład Grupy LOANDO przeszła rebranding. Zmianie uległ nie tylko aspekt wizualny sieci, ale również nazwa. Pod nowym brandem aff44 zapowiada zmiany w swoim dotychczasowym funkcjonowaniu, aplikację mobilną, nową stronę internetową i nowe wartości. Rozbudowany został również zespół aff44, a nacisk położono przede wszystkim na Account Managerów pracujących bezpośrednio z wydawcami i client service. Rebranding w połączeniu ze zmianami strukturalnymi i wprowadzeniem nowych procedur i umów zwiększających bezpieczeństwo kontrahentów wprowadzi aff44 w zupełnie nowy etap działalności.

aff44 (wcześniej Affilite44) to jedna z największych sieci afiliacyjnych specjalizująca się w obsłudze sektora finansowego. W swojej ofercie posiada bogate portfolio kampanii oraz oferuje konkurencyjne stawki współpracującym wydawcom. Dzięki nowoczesnym narzędziom i doświadczonemu zespołowi partnerzy aff44 mają pełną kontrolę nad swoimi działaniami.

Wewnętrzny audyt przeprowadzony w strukturach aff44 pozwolił wyznaczyć kilka najważniejszych kwestii, na których marka skupia obecnie najwięcej uwagi. W drodze usprawniania dotychczasowych procesów podjęto decyzję o wkroczeniu w nowy etap wizerunkowy marki, który będzie zgodny z założeniami obranymi przez Właścicieli. Zmiana strukturalna, jak i wizerunkowa stanowi wyraźne zaznaczenie granicy pomiędzy dotychczasowym sposobem funkcjonowania sieci Affiliate44 a nową misją wyznaczoną przez aff44. Wraz z podjęciem decyzji o rebrandingu, aff44 zdecydowało się także na wprowadzenie nowych wartości marki. Są nimi:

  • ambicja – nieustanny rozwój i oferowanie partnerom jak najlepszych warunków,
  • transparentność – przejrzystość działania i jasne zasady współpracy,
  • profesjonalizm – doświadczeni specjaliści i innowacyjne rozwiązania.

Idzie nowe

Pojawienie się aff44 ma być nowym rozdaniem zarówno dla kontrahentów, jak i pracowników sieci. To nie tylko zmiana nazwy i odświeżenie wizerunku marki, ale też szereg nowości mających na celu jeszcze lepsze skoordynowanie działań w zakresie marketingu afiliacyjnego. Data rebrandingu marki jest nieprzypadkowa — sieć potrzebowała ponad pół roku na wewnętrzne usprawnienie i zoptymalizowanie procesów. aff44 za cel stawia sobie wyznaczanie nowych trendów i wartości rynkowych, które pozytywnie wpłyną na całą branżę afiliacyjną.

Nowa strona internetowa, aplikacja mobilna, panel dla wydawców oraz planowana ekspansja zagraniczna to główne nowości, jakie zostały przygotowane przez zespół aff44. Wraz z wprowadzeniem zmian wizerunkowych, zdecydowano się także na wewnętrzne odświeżenie struktur organizacji oraz wprowadzenie nowego systemu zarządzania, który ma na celu zapewnienie optymalizację procesów zachodzących wewnątrz organizacji.

Niezmiennie z wcześniejszymi założeniami marki, aff44 dąży do utrzymania silnej wśród sieci afiliacyjnych dedykowanych rynkowi finansowemu. Sukces marki gwarantują korzystne warunki oferowane partnerom współpracującym z siecią oraz innowacyjnemu podejściu do realizowanych kampanii.

To, co wyróżnia markę aff44 spośród innych sieci afiliacyjnych to przede wszystkim to, że oferujemy jedne z najwyższych na rynku stawek, terminowe i szybkie płatności faktur oraz posiadamy autorską technologię, którą udostępniamy partnerom. Nieustannie dążymy do podnoszenia naszych kwalifikacji oraz rozwijania aff44, by móc oferować naszym wydawcom jak najlepsze usługi – komentuje Rafał Szunejko, Head of Affiliate Marketing w aff44.

Ekspansja zagraniczna i zmiany kadrowe

Rozwój aff44 wiąże się również z ekspansją zagraniczną sieci. Obecnie aff44 współpracuje z szeregiem reklamodawców oferujących kampanie na rynki zagraniczne, ale ta liczba w najbliższych miesiącach wzrośnie.

– Mamy już dostępne kampanie do promowania na Hiszpanię, Czechy, Ukrainę, Rosję i USA. Chcemy, żeby było ich coraz więcej i do tego dążymy. Niebawem nasi wydawcy mogą spodziewać się nowych kampanii na rynki zagraniczne – mówi Rafał Szunejko, Head of Affiliate Marketing w aff44.

Właściciele LOANDO Group, której częścią jest sieć afiliacyjna aff44, zdecydowali się także na przeprowadzenie zmian na szczeblu kadr zarządzających w Grupie. Wraz z początkiem maja, do zespołu dołączył m.in Krzysztof Przybysz, który objął stanowisko CEO w LOANDO Group. Wcześniej zawodowo  przez 11 lat związany był z Grupą Ferratum, gdzie również piastował stanowisko CEO.

aff44-infografika-rebranding

Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

nowe-oblicze-jednej-z-najwiekszych-sieci-afiliacyjnych