Użytkownicy IKO teraz także wygodnie odszukają najbliższy bankomat, wpłatomat, oddział lub agencję dzięki nowemu przyciskowi „Lista miejsc”.

PKO BP wprowadza nowości w aplikacji IKO

Najnowsza zmiana w aplikacji IKO to nowy wygląd i działanie zakładki „Oferta”. Ma ona teraz być lepiej dostosowana do potrzeb klienta. W zależności od nich, układ ofert jest inny, na przykład: jeśli klientowi kończy się ubezpieczenie, zobaczy propozycję jego odnowienia. Dodatkowo produkty i usługi prezentowane są inaczej w zależności od okoliczności, takich jak święta, majówka czy wakacje.

Użytkownicy, którzy chcą ulokować swoje oszczędności na lokacie założonej w IKO także mogą to zrobić na nowo zaprojektowanej stronie w aplikacji. Są na niej opisane oferty lokat, a także zaprezentowane indywidualnie dobrane produkty polecane przez bank danemu klientowi. Wystarczy wejść w zakładkę „Oferta” i następnie w „Lokaty i oszczędności”.

Klienci PKO Banku Polskiego znajdą też teraz w aplikacji „Listę miejsc”. Po wybraniu tej opcji („Więcej” i następnie: „Bankomaty i oddziały” i ”Lista miejsc”) klient zobaczy zestawienie najbliższych bankomatów, oddziałów, agencji i wpłatomatów banku, które są posortowane według odległości od jego aktualnej lokalizacji, o ile zgadza się ją udostępnić.

To dodatkowy, obok zamieszczonej w aplikacji mapy, sposób sprawdzenia lokalizacji tych miejsc w IKO. Gdy użytkownik wybierze z listy lub znajdzie za pomocą wyszukiwarki konkretne miejsce, wyświetlą się jego szczegóły m.in. dokładny adres, godziny otwarcia i odległość. To rozwiązanie jest szczególnie przydatne dla osób niewidomych i niedowidzących, które korzystają z czytników ekranów.

W IKO jest też możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej w 3 nowych miejscowościach: Opolu, Siedlcach i Zakopanem.

Co nowego w PKO BP?

Ostatnio pisaliśmy, że największy polski bank wprowadził także zmiany do oferty PKO Junior dla dzieci. Wkrótce dzieci będą mogły też używać BLIKA zbliżeniowego, a w aplikacji pojawiły się nowe możliwości personalizacji.  Z kolei rodzice skorzystają z nowych funkcji i ze zmienionego wyglądu profilu zarządzania finansami dziecka w serwisie internetowym iPKO.

Od początku listopada klienci PKO Banku Polskiego mogą też korzystać z wydawanych do konta kart debetowych również w wersji cyfrowej. Nowe i wznawiane karty debetowe są natychmiast dostępne w aplikacji mobilnej IKO i serwisie internetowym iPKO – można ich używać, nie czekając na przysłanie tradycyjnej fizycznej karty.