Podczas udzielania kredytów bank może wymagać od klienta różnych dokumentów, np. potwierdzenia dochodu, potwierdzenia rozdzielności majątkowej. Te dokumenty można już załączyć zarówno w najnowszej wersji aplikacji mobilnej, jak i w CA24 eBank.
Nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej CA24 Mobile
Dużym udogodnieniem dla klientów ma być również funkcja, która pozwala w aplikacji sprawdzić, czy przelew walutowy SWIFT dotarł już do odbiorcy. Widać to w historii konta. Dodatkowo użytkownicy nowej wersji aplikacji założą lokatę na nowe pieniądze, a każda płatność z użyciem kodu BLIK będzie wymagała autoryzacji.
Kilka miesięcy temu Credit Agricole udostępnił również wyszukiwarkę w swojej aplikacji CA24 Mobile. Wyszukiwarka jest widoczna na ekranie głównym oraz w głównym menu na dole aplikacji. Już po wpisaniu trzech pierwszych liter wyświetlają się proponowane odpowiedzi. Przeszukiwany jest szeroki zakres danych: przelewy, odbiorcy, cała historia transakcji do 90 dni wstecz, a także produkty klienta (np. rachunki czy kredyty), inne produkty w ofercie banku, potrzebne funkcje w aplikacji (np. kantor walutowy) czy konkretne oferty z Klubu Korzyści.
Od września bieżącego roku Credit Agricole oferuje klientom CA24 Mobile także osobistego asystenta finansowego. Pozwala on na analizowanie wydatków i wpływów. Nowa funkcja – Personal Finance Manager – jest dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych. Statystyki są porównywane do poprzednich miesięcy. To mechanizm dobrze znany chociażby z aplikacji mierzących aktywność fizyczną. W panelu analizy finansowej można znaleźć także bilans informujący o stosunku wydatków do wpływów.
Aplikację CA24 Mobile można pobrać w Google Play, App Store i AppGallery (Huawei).