W aplikacji DPD Mobile można zarządzać przesyłką w sieci DPD Pickup i śledzić jej status. Teraz pojawia się nowa funkcja – opcja nadania paczki do 3 kg z dowolnego punktu lub automatu DPD Pickup pod drzwi adresata za 15 PLN brutto. Wcześniej firma umożliwiła w aplikacji nadanie paczki do 3 kg z punktu do punktu sieci DPD Pickup w cenie 10 PLN brutto.
Co nowego w aplikacji mobilnej DPD?
By skorzystać z najnowszej oferty należy:
- Pobrać aplikację DPD Mobile ze sklepu Google Play lub App Store i zarejestrować się.
- Podać dane odbiorcy i jego adres.
- Przygotować przesyłkę do nadania o maksymalnych wymiarach 11x44x59cm.
- Zanieść paczkę do jednego z ponad 27 tys. punktów i automatów paczkowych w sieci DPD Pickup.
DPD Mobile daje dostęp do innych udogodnień, m.in. mapy punktów sieci DPD Pickup, kontrolę statusu przesyłek, przekierowywanie do punktu, kontakt z kurierem, a w sekcji „Archiwum” – podgląd zrealizowanych wysyłek, co ma być szczególnie cenne dla osób, które aktywnie prowadzą sprzedaż w sieci – czytamy w komunikacie.
Raport e-Izby: “Logistyka i dostawy. Klucz do e-sukcesu” wykazuje, że klientom zależy na dostępności opcji takich jak dostawa następnego dnia lub w weekendy i możliwość śledzenia przesyłki w czasie rzeczywistym. Dwie trzecie konsumentów oczekuje dostawy w przeciągu 48 godzin, istotna jest również elastyczność w wyborze punktu odbioru.
Z raportu Gemius wynika, że najczęściej wybieraną opcją dostawy są niezmiennie automaty paczkowe – korzysta z nich aż 82% kupujących. Wśród nich szczególnym zainteresowaniem cieszą się oaczkomaty InPostu – tę formę wybiera aż 93% badanych. Nieco mniej niż połowa respondentów (42%) decyduję się na dostawę kurierem do pracy lub domu, a niecałe 20% badanych preferuje dostarczenie zamówienia do punktów partnerskich, na przykład Żabki, Orlenu czy Ruchu.