Aplikacja eService tom zastąpi oferowane dotąd rozwiązanie – LikePOS. Jego użytkownicy skorzystają ze wszystkich możliwości nowej aplikacji na niezmienionych warunkach. Wystarczy, że pobiorą nową aplikację i uruchomią zgodnie ze wskazówkami przekazanymi przez eService – czytamy w komunikacie.
eService tom – terminal aplikacyjny na Android z nowymi funkcjami
Terminal może być używany zarówno w działalności prowadzonej stacjonarnie, jaki i mobilnie – w dowolnym miejscu, w którym jest zasięg sieci komórkowej lub WiFi. Pozwala obsługiwać transakcje płatnicze realizowane za pomocą kart zbliżeniowych Visa i Mastercard, płatności Google Pay, Apple Pay oraz BLIK-iem zbliżeniowym. Obsługuje również inne płatności zbliżeniowe np. zegarkiem lub innym wirtualnym nośnikiem kart płatniczych. W planach eService jest dodanie kolejnych obsługiwanych metod płatności np. kodów BLIK.
W nowym rozwiązaniu proponowanym przez eService użytkownicy zyskują dostęp do historii transakcji oraz obsługę związanych z nimi operacji – np. unieważnienia transakcji bezpośrednio w aplikacji. Aby przyspieszyć obsługę typowych transakcji mogą też ustalić predefiniowane kwoty, odpowiadające wartości najczęściej przyjmowanych płatności oraz skorzystać z wielu opcji generowania i wysyłki potwierdzeń transakcji. Wśród nich są do wyboru: e-mail, SMS lub kod QR, a dzięki możliwości połączenia z drukarką USB/Bluetooth, także tradycyjna forma papierowa.
Przedsiębiorcy, którzy w ciągu ostatniego roku nie użytkowali terminali płatniczych i są zainteresowani rozpoczęciem przyjmowania płatności za pomocą własnego urządzenia z aplikacją eService tom, mogą skorzystać z dofinansowania w Programie Polska Bezgotówkowa. Dzięki niemu otrzymają możliwość bezpłatnego korzystania z terminala przez 12 miesięcy. Aplikacja eService tom współpracuje z urządzeniami z systemem Android w wersji co najmniej 8.1 oraz z funkcją NFC.