Wystarczy wybrać BLIK jako metodę płatności i zaznaczyć opcję „BLIK Płacę Później”. Usługa działa w aplikacji SGB Mobile i pozwala klientom dokonać zakupu w Internecie z możliwością odroczenia płatności. Wcześniej rozwiązanie było testowane w SGB w ramach pilotażu.

BLIK Płacę Później dostępne w aplikacji SGB Mobile

Poza SGB z usługi BLIK Płacę Później mogą obecnie korzystać klienci PKO BP, Banku Millennium oraz VeloBanku. Rozwiązanie to jest dostępne dzięki współpracy z największymi agentami rozliczeniowymi w polskim e-commerce, takimi jak PayU, Przelewy24, Tpay, Cashbill, Paymentic czy dpay – którzy obsługują ponad 70% rynku.

Klienci banków spółdzielczych SGB są wśród klientów 4 banków, które już od dziś mogą skorzystać z promocji związanej z usługą BLIK Płacę Później. W wybranych sklepach – Sinsay, Euro RTV AGD, Hebe oraz Biedronka Home – przygotowane zostały specjalne oferty. Wystarczy zrobić w nich zakupy o wartości minimum 55 zł, uruchomić po raz pierwszy usługę BLIK Płacę Później, a na konto klienta wróci 50 zł. Promocja trwa do 17 października bieżącego roku lub wyczerpania puli nagród.

W kontekście BLIKA ostatnio pisaliśmy, że międzynarodowe przelewy na telefon BLIK mają zostać udostępnione klientom już w pierwszej połowie 2026 roku.

W rozmowie z Fintek.pl Monika Król, wiceprezeska PSP, mówi, że transakcje testowe mają zostać przeprowadzone w ciągu kilku miesięcy, a w pierwszej połowie przyszłego roku takie rozwiązanie ma już zostać udostępnione klientom BLIKA. Oczywiście ostateczne terminy są zależne od wielu czynników, takich jak kwestie techniczne, czy ustalenia pomiędzy partnerami, zatem daty wdrożenia mogą się przesunąć.