Nowa funkcja umożliwia opłacenie zamówienia złożonego w sklepie hebe.pl w późniejszym terminie. Robiąc zakupy w Hebe za pomocą kanału online zapłaty można dokonać do 30 dni lub 45 dni. Ta druga opcja dostępna jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników aplikacji Twisto. Możliwe jest również rozłożenie całej kwoty na raty.

– W Hebe bacznie obserwujemy trendy nie tylko w zakresie nowości produktowych, lecz także tych technologicznych. Współpraca z Twisto jest kolejnym krokiem w udoskonalaniu proponowanych przez nas rozwiązań oraz ukłonem w stronę klientów, którzy dokonując zakupów online będą mieli możliwość odroczenia płatności. Mamy nadzieję, że nasi klienci chętnie skorzystają z nowej formy płatności – mówi André Ribeiro de Faria, chief e-commerce officer Hebe.

Odroczone płatności w sklepie internetowym Hebe

W celu skorzystania z nowej opcji należy dodać produkty do koszyka, a następnie w sekcji wyboru metod płatności wskazać Twisto | PayU Płacę Później. Aplikacja w krótkim czasie weryfikuje wiarygodność kredytową kupującego i sprawdza możliwość dokonania zapłaty tym sposobem.

Po potwierdzeniu płatności, klient ma 30 dni na uregulowanie należności wobec Twisto bez dodatkowych kosztów. Czas ten może zostać wydłużony do 45 dni, jeśli użytkownik zdecyduje się na założenie konta. Zarejestrowanie w aplikacji umożliwia dostęp do wirtualnej karty płatniczej Twisto oraz podzielenie płatności na raty lub przesunięcie spłaty o kolejny miesiąc.

To kolejna nowa współpraca Twisto na polskim rynku w zakresie usługi odroczonych płatności. We wrześniu fintech został dostawcą rozwiązania BNPL w sieci Neonet.