Kolejną nowością jest płatność za pomocą InPost Pay za wszystkie usługi w aplikacji InPost Mobile, w tym za bezetykietowe nadania czy przedłużenie czasu odbioru paczki.
InPost Pay udostępnia płatności odroczone
Z usługi InPost Pay ma już korzystać 5 mln osób. Teraz firma postanowiła wprowadzić nową funkcjonalność – płatność do 30 dni. Wystarczy w koszyku InPost Pay, na etapie finalizacji zakupu, wybrać opcję „Zapłać za 30 dni”. Podczas pierwszej transakcji należy podać numer PESEL oraz potwierdzić dane osobowe. Transakcja jest zatwierdzana przez wprowadzenie kodu SMS do aplikacji InPost Mobile.
Na dokonanie spłaty klient ma 30 dni od momentu zakupu, a płatność może zrealizować w aplikacji InPost Mobile. W komunikacie czytamy, że zakładka Finanse umożliwia posiadanie wszystkich informacji zakupowych i transakcyjnych pod ręką, a użytkownik może w każdej chwili dokonać spłaty bezpośrednio w aplikacji. Odroczenie płatności jest darmowe, pod warunkiem, że jednorazowa spłata nastąpi w ciągu 30 dni.
O planowanym wdrożeniu odroczonych płatności w InPost Pay pisaliśmy już jakiś czas temu – wtedy spółka miała kończyć fazę beta projektu. Firma Rafała Brzoski podaje w komunikacie, że obecnie z InPost Pay korzysta ponad 500 sklepów internetowych.
Ostatnio pisaliśmy, że InPost wprowadza zaktualizowaną wersję aplikacji InPost Mobile, w której główną nowością jest udostępnienie programu lojalnościowego. Można w nim zdobyć nagrody i niespodzianki oraz brać udział w loteriach i spersonalizowanych wyzwaniach. Będzie to możliwe przez zbieranie InCoinów – punktów przyznawanych za odebrane paczki i inne aktywności związane z usługami marki.