Punkta jest multiagencją ubezpieczeń, która stawia na podejście omnichannelowe. Firma sprzedaje ubezpieczenia zarówno online (tzw. model direct, w którym klient dokonuje zakupu samodzielnie), telefonicznie poprzez infolinię, a także za pomocą rozległej sieci partnerów terenowych – w biurach w całej Polsce.

Strategia omnichannel w ubezpieczeniach

Nasi goście mówiąc o przyszłości branży ubezpieczeniowej prognozują podążanie ścieżką cyfryzacji. Przyświeca temu chęć optymalnego połączenia światów online i offline. Zdaniem Małgorzaty Adamczyk, zmiany będą mieć charakter stopniowy – branżę czeka ewolucja, a nie rewolucja.

W rozmowie poruszyliśmy również takie kwestie jak wiodące trendy na polskim rynku InsurTech, rozwój produktów ubezpieczeniowych oraz nowe wyzwania, którym musza sprostać agenci ubezpieczeniowi. Padło również pytanie o cele i dalsze plany Punkty.

Z Małgorzatą Adamczyk oraz Jakubem Jóźwiakiem rozmawiał Rafał Tomaszewski, redaktor naczelny Fintek.pl. Podcast można znaleźć na YouTube, SpotifySoundcloud oraz Apple Podcast. Pozostałe materiały znajdziecie także pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.