Po udostępnieniu w aplikacji mobilnej IKO dostępu do rachunków z innych banków, podgląd takich rachunków został udostępniony również w serwisie iPKO. Klient poprzez bankowość elektroniczną np. na komputerze stacjonarnym czy laptopie może teraz zobaczyć salda i historie transakcji ze wszystkich dodanych banków.
Otwarta bankowość od PKO BP także w serwisie iPKO
Po zalogowaniu do serwisu iPKO na stronie głównej klient widzi teraz swoje rachunki w PKO Banku Polskim oraz rachunki z innych banków (dodanych wcześniej w aplikacji IKO), a po lewej stronie belkę „Inne banki” prezentującą podsumowanie stanu posiadania pieniędzy na rachunkach z podpiętych banków.
To oznacza w praktyce, że może zobaczyć ile ma aktualnie pieniędzy do dyspozycji na wszystkich swoich podpiętych kontach bankowych. Także w sekcji „Moje produkty” i kategorii „Konta” dostępne są nowe zakładki z rachunkami z innych banków. Po wybraniu takiej zakładki prezentowany jest ekran ze szczegółami rachunku, który zawiera również historię operacji.
Otwarta bankowość od PKO BP – jakie banki?
Od 28 października tego roku jest też możliwość podłączenia kolejnego, jedenastego już banku – Citi Handlowego. Bank pracuje nad dodaniem kolejnych banków obsługiwanych w ramach otwartej bankowości.
Obecnie PKO Bank Polski umożliwia dodanie (w IKO) i podgląd (w IKO i iPKO) rachunków 11 banków: Inteligo, Pekao, mBanku, Santander Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska, Millennium, Alior Banku, ING Banku Śląskim, Nest Banku, Credit Agricole i Citi Handlowego.
W ramach otwartej bankowości także klienci kantoru internetowego PKO Banku Polskiego mogą podpiąć swoje konta z innych banków w aplikacji IKO. Następnie mogą przesyłać waluty zarówno w aplikacji IKO, jak i serwisie internetowym iPKO.