Z bankowości elektronicznej w Banku Pekao korzysta aktywnie ponad 3,2 mln osób. Na początku września w PeoPay zostały połączone dwie grupy funkcji „Zarządzanie płatnościami” oraz „Nadchodzące płatności”. Nieco później bank udostępnił funkcje, które mają pomagać w zarządzaniu subskrypcjami. Teraz użytkownicy PeoPay zyskali m.in. dodatkowe opcje personalizacji.

Nowości w aplikacji PeoPay

Pierwsza z nowości to wspomniane widżety dla produktów inwestycyjnych i programu lojalnościowego Mastercard. Aby z nich skorzystać wystarczy dodać widżet, czyli element graficznego interfejsu użytkownika wyświetlający określone informacje, do swojego pulpitu PeoPay.

W efekcie klient będzie mógł obserwować procentową strukturę swojego portfela inwestycyjnego, sprawdzić informacje o rachunku maklerskim i obligacyjnym oraz o produktach funduszowych, które określił podczas konfiguracji widżetu. Natomiast osoby zapisane do programu Bezcenne Chwile, dzięki nowemu widżetowi zobaczą postęp w zbieraniu punktów do wybranej nagrody.

Co więcej, został zmodyfikowany interfejs aplikacji. Zmianie uległo m.in. dolne menu aplikacji. Zakładkę „więcej” zastąpił przycisk „profil”, pozwalający na dostęp do szeregu funkcji prosto z menu nawigacyjnego. Użytkownik aplikacji PeoPay będzie mógł w tym miejscu:

  • zmienić ustawienia swojej bankowości elektronicznej,
  • sprawdzić i zaktualizować swoje dane,
  • skontaktować się z bankiem,
  • sprawdzić e-dokumenty,
  • zadzwonić na infolinię,
  • sprawdzić co się dzieje na kontach dzieci.

Dodatkowo dla klientów biznesowych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą udostępniono możliwość składania wniosków o 21 nowych zaświadczeń w serwisie Pekao24 dla firm, aplikacji PeoPay oraz przez infolinię banku. Wprowadzono takie grupy zaświadczeń jak opinia bankowa, zaświadczenia do rachunków, zaświadczenia o transakcjach na rachunkach, a także zaświadczenia do kredytów i pożyczek.