– Głównym celem jaki przyświecał nam od początku jest edukacja klientów i rynku. Nasz bootcamp to wspaniała okazja, żeby zdobyć praktyczne wskazówki od ekspertów w zakresie komunikacji wielokanałowej z branży szeroko pojętego e-marketingu.  Ta wiedza zaowocuje w dalszej działalności i pozwoli skuteczniej budować lojalność wśród klientów oraz zwiększać zyski – komentuje Renata Okrajni, organizatorka Cross-channel Bootcamp.

Poznaj praktyczne wskazówki w zakresie komunikacji wielokanałowej

Program wydarzenia został tak dobrany, aby każdy z uczestników wzbogacił się o wiedzę z zakresu komunikacji cross-channel i był w stanie wykorzystać zdobyte umiejętności na co dzień. Bartłomiej Podolecki (Sales Team Leader) ​​​​​​​FreshMail zdradzi sekrety skutecznego email marketingu.

Natomiast Błażej Pawlar (​​​​​​​Partnership & Marketing Manager SerwerSMS.pl) opowie jak ważną rolę odgrywają SMS-y w komunikacji marketingowej, a Klaudia Kania (Key Account Manager, ​​​​​​​PushPushGo) podzieli się wiedzą na temat notyfikacji push w marketingu e-commerce.

Nie zabraknie także gości specjalnych

11 października oprócz wyżej wymienionych prelegentów wystąpią także: Mike Korba ​​​​​​​(CCO & Co-founder User.com, Paweł Sala (CEO & Co-founder ​​​​​​​FreshMail), Artur Pajkert (Chief Marketing Officer cyberFolks) i Wojciech Bizub​​​​​​​ (Full Brain Marketer & Owner ​​​​WBIZNES).

– Do udziału w Cross-channel Bootcampie zaprosiliśmy ekspertów i e-marketingu i komunikacji cross-channel. Jesteśmy dumni, że tak nietuzinkowe osoby przyjęły naszą ofertę. To specjaliści, którzy posiadają lata doświadczeń w tym zakresie, chętnie dzielą się swoją wiedzą i stanowią autorytety w swoich dziedzinach. W oparciu o ich wiedzę stworzyliśmy agendę wprowadzającą uczestników w przejrzysty i kompleksowy sposób w tematykę cross-channel marketingu – mówi Dawid Mędrek, Co-founder & CEO PushPushGO.

– Cross-channel Bootcamp powstał z myślą o dzieleniu się wiedzą na temat wykorzystania SMS-ów, e-maili oraz powiadomień push. Naszą celem jest skuteczne przedstawienie tego, jak łączyć te kanały komunikacji w jedną strategię cross-channel. Chcemy przekazać uczestnikom praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki, które pozwolą podnieść sprzedaż produktów i usług na wyższy poziom – mówi Błażej Pawlar, Marketing & Partnership Manager SerwerSMS.

Partnerem strategicznym wydarzenia jest firma Vercom. Partnerzy merytoryczni Cross-channel Bootcamp to PushPushGO, FreshMail i SerwerSMS.

Zapisy dostępne są pod tym linkiem, liczba miejsc jest ograniczona.