PKO Bank Polski to sponsor tytularny Ekstraklasy. Bank poprzez program partnerski chce umocnić współpracę z klubami i kibicami. Projekt ten polega na zaangażowaniu klubu w promocję produktów bankowych i otrzymaniu za to odpowiedniej prowizji. Środki mogą zostać przeznaczane np. na rozbudowę infrastruktury czy kształcenie młodych piłkarzy.

– To dla nas piąty sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce, kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Mamy nadzieję, że nowe wizerunki kart, stworzone wspólnie z klubami, będą cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród kibiców, w końcu to jedyny taki produkt na rynku – mówi Robert Lubański, Dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim.

PKO BP uruchamia promocję dla kibiców Ekstraklasy

Na czym polega nowa promocja? Wystarczy założyć jedno z trzech kont osobistych przez stronę internetową klubu. Po podpisaniu umowy z PKO Bankiem Polskim, klient otrzyma voucher do Sklepu Kibica. Natomiast na klubowe konto wpłynie prowizja. Produkty objęte promocją to: PKO Konto za Zero, PKO Konto dla Młodych i PKO Konto bez Granic. Akcja trwa od 2 listopada do 31 grudnia 2022 roku.

Jednocześnie bank we współpracy z klubami, wprowadził na rynek odświeżone Oficjalne Karty Ekstraklasy. Do najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w kraju awansowały trzy nowe drużyny – Widzew Łódź, Korona Kielce i Miedź Legnica. Pogoń Szczecin i Warta Poznań świętują 75- i 110-lecie powstania. Do oferty trafiły nowe karty wspomnianych klubów.

Z kolei po zdobyciu ósmego mistrzowskiego tytułu, Lech Poznań zaprojektował mistrzowską kartę. Kilka innych klubów, m.in. Śląsk Wrocław, Górnik Zabrze i Piast Gliwice również postawiło na zupełnie nowe grafiki kart płatniczych.

Warto przypomnieć, że od niedawna klienci banku mogą kupować bilety na wybrane mecze Ekstraklasy za pomocą serwisu internetowego iPKO. Bilet można kupić dla siebie oraz osób towarzyszących. Kupujący otrzyma go na swój adres e-mail w postaci pliku pdf.