Dzięki wieloosobowemu dostępowi do serwisu reprezentanci mogą wspólnie zarządzać finansami firmy, dodawać online nowych pełnomocników, składać wnioski i podpisywać umowy o produkty, wybierać osoby, które będą zlecać i akceptować firmowe przelewy oraz ustawiać limity płatności.

Nowości dla firm w iPKO od PKO BP

Reprezentanci firmy, którzy dodają nowych użytkowników do funkcji wieloosobowego dostępu, mogą decydować, jaki zakres uprawnień jest potrzebny danemu pełnomocnikowi. Podstawowe uprawnienia umożliwiają podgląd do wskazanych przez reprezentantów kont oraz ich szczegółów, ale bez możliwości wprowadzania zleceń przelewów – czytamy w komunikacie PKO Banku Polskiego.

Na kolejnym poziomie uprawnień można wprowadzać przelewy, ale muszą one zostać zaakceptowane przez użytkowników z odpowiednimi uprawnieniami. Na jeszcze wyższym poziomie można wprowadzać przelewy i je akceptować (także przelewy innych użytkowników). Dostęp wieloosobowy można samodzielnie włączyć w iPKO.

W przyszłości bank planuje poszerzenie listy usług wykorzystujących wieloosobowy dostęp o złożenie wniosku, a także podpisanie umowy o produkty i usługi całkowicie online.

Małe i średnie firmy mogą w serwisie iPKO skorzystać w ramach zarządzania finansami z takich funkcji jak np. przelewów, kart debetowych i kredytowych, kredytów i pożyczek czy podglądu kont w innych bankach. Mają też dostęp do usług dodatkowych jak zamawianie terminali płatniczych, e-Księgowości, finansowania faktur, wymiany walut w kantorze iPKO dealer czy pobierania raportów MT940.