Ostatnio platforma mocno koncentruje się na implementacji rozwiązań integrujących rynek międzynarodowy. Nie dalej jak w marcu br. IdoSell ogłosił współpracę z amerykańskim Stripe. Platforma udostępniła swoim klientom obsługę płatności w 40 krajach oraz w 135 walutach.
Skrótem do płatności w sklepie internetowym
IdoSell właśnie rozszerzyło swoją współpracę z PayPal. Klienci nie muszą już zakładać konta u sprzedawcy, logować się na nie, czy wprowadzać danych. PayPal Checkout ma za zadanie to wszystko wyeliminować.
Narzędzie ma przede wszystkim ułatwić sprzedawcom IdoSell dotarcie do zagranicznych klientów m.in. z Europy Zachodniej czy USA. To już kolejna taka inicjatywa IdoSell w ramach polityki ułatwiania międzynarodowej ekspansji polskim biznesom.
Rozwiązanie umożliwi obsługę ponad 20 walut i dotarcie do ponad 425 milionów użytkowników systemu PayPal na ponad 200 rynkach. Integracja nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dla właścicieli sklepów internetowych.
– Coraz więcej konsumentów chce kupować „tu i teraz”, bez konieczności szukania karty. Na szybkie zakupy pozwalają chociażby rozwiązania płatnicze takie jak PayPal, dostępne m.in. za pośrednictwem smartfonów. Dzięki włączeniu PayPal Checkout, polscy sprzedawcy dadzą swoim klientom możliwość szybkich zakupów. – mówi Artur Dobrowolski z IdoSell, odpowiada za współpracę z PayPal.