Tylko w 2021 roku łączna wartość sprzedanych towarów (GMV) w e-sklepach IdoSell wyniosła ponad 14 mld zł, co ma stanowić trzykrotnie wyższy wynik niż na konkurencyjnych platformach. Teraz IdoSell ponownie nawiązuje współpracę z Inpostem.

Kolejna integracja IdoSell z InPostem

Oba podmioty ogłosiły niedawno, że rozszerzają dotychczasową współpracę. Tym razem do usług IdoSell dołącza InPost Fulfillment, czyli integracja, która pozwala sklepom internetowym rozpocząć sprzedaż w modelu fulfillment i obniżyć koszty związane z rozwojem biznesu.

Dotychczas IdoSell posiadało już integrację z Paczkomatami i Kurierami InPost. W drugim kwartale 2021 roku dzięki współpracy InPost i IdoSell powstała nowa usługa o nazwie Smile, która pozwala wprowadzić sklepom internetowych darmową przesyłkę za zakupy powyżej 40 zł.

– E-sklep, który decyduje się na współpracę w tym modelu, zyskuje dostęp do całego ekosystemu InPost: największej sieci Paczkomatów, systemu obsługi pozwalającego wydłużyć czas przyjmowania zamówień w danym dniu, czy naszej nowej propozycji – opakowań zwrotnych wielokrotnego użytku. – mówi Michał Lis, Dyrektor Sprzedaży Krajowej InPost.

Czym jest InPost Fulfillment?

W największym skrócie, jest to usługa logistyczna dla branży e-commerce, która zapewnia e-sklepom magazynowanie, konfekcję oraz wysyłkę towarów. Dzięki temu rozwiązaniu można wyeliminować zbędne opłaty za przestrzenie magazynowe, skalować swój biznes i łatwiej obsługiwać wysyłkę.

InPost Fulfillment ma za zadanie gwarantować sprzedawcom, że paczki zamówione w ich sklepach zostaną wysłane jeszcze tego samego dnia, jeżeli tylko klienci kupią produkt przed godz. 20. Dodatkowo, jeśli sklep internetowy korzysta z InPost Fulfillment w połączeniu z usługami InPost Paczkomaty i InPost Kurier, jego klienci mają gwarancję, że otrzymają zakupiony towar następnego dnia.