Gdyby nie fintechy płatnicze, to w czasie pandemii z gospodarki nie zostałby kamień na kamieniu. Pandemia wszystkich zaskoczyła, a paytechy stały się wręcz jednym z kluczowych elementów, który umożliwił na przetrwanie wielu biznesów.

Kolejne wzrosty w e-commerce to kwestia czasu

Kanały e-commerce to nie jest już tylko marketing. Dzisiaj to must have dla większości przedsiębiorstw w Polsce. Myśląc poważnie o rozwoju i zapewnieniu dywersyfikacji kanałów sprzedaży, chociażby w celu zabezpieczenia się przed lockdownem, nie można bagatelizować dobrze skonfigurowanego kanału sprzedaży online, a ten nie będzie funkcjonować skutecznie, jeśli biznes nie postawi na sprawdzone i wygodne metody płatności w sieci.

– W perspektywie 10 lat czekają nas wzrosty w ecommerce. Udział płatności online jako zaufanych płatności w sieci będzie wzrastał, a to dobra perspektywa dla rozwoju instytucji płatniczych – mówił Paweł Działak, CEO i co-founder Tpay.

Gościem Łukasza Piechowiaka był Paweł Działak – CEO i co-founder Tpay. W rozmowie m.in. o trendach w sektorze płatniczym, dalszych planach rozwoju Tpay, a także kamieniach milowych, które sprawiły, że paytechy stały się wręcz niezbędna dla rozwoju gospodarczego w Polsce.

Pozostałe podcasty znajdziecie pod tym linkiem i w zakładce Fintek Extra.

Wersja audio:

Podcast na YT: