Wystarczy dodać kartę w aplikacji Visa Mobile i wybrać Visa Mobile jako metodę płatności w sklepie internetowym – czytamy w komunikacie.

Bank Pekao udostępnia płatności Visa Mobile

Według najnowszego badania Visa „E-commerce Payment Study (CEE) 2025” aż 93 proc. Polaków wskazuje wygodę jako kluczowy czynnik przy wyborze metody płatności, a 96 proc. zwraca uwagę na bezpieczeństwo.

Rozwiązanie Visa Mobile opiera się na standardzie Click to Pay oraz technologii tokenizacji, która zastępuje wrażliwe dane karty unikalnym identyfikatorem cyfrowym, co ma znacząco ograniczać ryzyko oszustw i odrzuconych transakcji. Dodatkową warstwę ochrony stanowi możliwość skorzystania z procedury chargeback.

Aby skorzystać z tej metody płatności klient Banku Pekao musi pobrać aplikację Visa Mobile i ją aktywować, dodając do niej swoją kartę Visa. Podczas zakupów online klient podaje jedynie numer telefonu, a płatność zatwierdza na smartfonie, w aplikacji Visa Mobile. Klienci nie muszą wielokrotnie wpisywać numeru karty, daty ważności ani kodu CVV.

Ostatnio pisaliśmy, że płatności Visa Mobile udostępnił swoim klientom PKO BP. Rozwiązanie umożliwia płacenie kartą Visa w wybranych sklepach internetowych w Polsce – bez konieczności wielokrotnego wpisywania danych karty.

Płatności Visa Mobile zostały wdrożone także przez PayU. Usługa ta jest także aktualnie dostępna w aplikacjach mobilnych takich banków, jak PKO BP, Bank Pekao, ING Bank Śląski, Nest Bank, SGB Bank, czy niektóre banki spółdzielcze z grupy SGB.