Ubezpieczenia będą oferowane w sześciu kategoriach: Zdrowie, Bezpieczeństwo, Dom i Rodzina, Smartfon, Podróże i Sport, Motoryzacja. Posiadaczy iPhone’ów uspokajamy, aplikacja na iOS ma pojawić się jeszcze przed Nowym Rokiem.
Czytaj także: Za pięć lat będziemy sprzedawać ponad pięć milionów smartfonów dziennie
Play Ubezpieczenia – jak to działa?
Telekom zaoferuje swoim abonentom wybór spośród 31 polis. Na przykład w zakresie kategorii Bezpieczeństwo będzie się można ubezpieczyć od kradzieży danych, roweru, a nawet plecaka i damskiej torebki. Ceny wahają się w zależności od polisy, więc jeżeli chcemy zabezpieczyć się na wypadek utraty danych będziemy musieli zapłacić 9,99 zł miesięcznie, a na wypadek kradzieży torebki już tylko 0,99 zł na miesiąc.
Czytaj także: Jak nowe technologie zmieniają branżę ubezpieczeń?
Play Ubezpieczenia udostępni swoje polisy w dwóch wariantach – Standard i Premium. W przypadku wersji rozbudowanej klient otrzyma na przykład szerszy zakres albo większą sumę ubezpieczenia. We wspomnianych przypadkach – kradzież danych lub damskiej torebki, wersja Premium kosztuje odpowiednio 11,99 msc i 1,99 msc.
W aplikacji mobilnej abonent będzie mógł wykupić interesującą go polisę, dowiedzieć się więcej na jej temat i skontaktować się z ubezpieczycielem, w razie wystąpienia szkody. A co z płatnością? Opłaty za wykupione polisy będą dopisywane do rachunku za usługi telekomunikacyjne. Play poinformował jednak, że już pracuje nad wdrożeniem kolejnych form płatności.
Docelowo usługa ma być dostępna nie tylko dla abonentów firmy. W ramach promocji na start, określonej mianem Freemium klient może wybrać jedną z trzech kategorii polis – naprawy domowe, gryzący problem (pokrycie kosztów badania diagnozującego boreliozę) oraz wsparcie prawne. Poniżej kilka grafik przedstawiających poszczególne kategorie i polisy.