Nowy sklep internetowy to kolejna zmiana dotycząca rozwiązań internetowych wykorzystywanych przez Pocztę Polską. W ostatnim czasie spółka uruchomiła swoją stronę internetową w nowej odsłonie.
Nowy sklep internetowy od Poczty Polskiej
Dotychczas Poczta Polska prowadziła dwa sklepy internetowe: sklep filatelistyczny i sklep z artykułami do pakowania i wysyłki. Udostępniała także możliwość zamawiania prenumeraty prasy przez Internet. W nowym sklepie prócz znaczków, kartonów, kopert, foliopaków i prasy można kupić także inne artykuły. Są wśród nich artykuły szkolne, biurowe, dla dzieci, z kategorii uroda, galanteria oraz produkty dla domu i ogrodu, upominki i gadżety. Każdy produkt opatrzony jest zdjęciem i opisem.
Ceny na wirtualnych półkach w Poczcie Polskiej są porównywalne do cen podobnego asortymentu w innych sklepach internetowych. Dodatkowo wiele z nich można będzie kupić taniej – w ramach planowanych akcji promocyjnych tj. oferty dnia oraz rabaty na poszczególne produkty czy kategorie produktów – czytamy w komunikacie.
Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja i zakładania konta. Zakupów można dokonać, posiadając status gościa. Za zamówienie można zapłacić przelewem, kartą płatniczą, BLIKIEM lub za pomocą Google Pay i Apple Pay.
Zgodnie z dyspozycją klienta przesyłka zostanie wysłana do punktu odbioru lub pod adres. Potem będą do niego trafiać maile dotyczące zmian statusu zamówienia. Dodatkowo osoby, które korzystają z aplikacji Pocztex Mobile, mogą śledzić jej drogę także na ekranie swojego smartfona czy innego urządzenia mobilnego.