Start kampanii zbiega się z przedstawieniem przez Fundację Polska Bezgotówkowa wyników badania dotyczącego popularności cashbacku nad Wisłą. Okazuje się, że 68% Polaków słyszało o usłudze cashback, natomiast co trzeci badany miał już okazję z niej skorzystać.
Rusza kampania promująca dodatkowe funkcje terminali
Materiały wydane w ramach kampanii mają być emitowana w rozgłośniach radiowych, takich jak RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio 1, Muzzo Radio, Tok FM oraz Radio Złote Przeboje. Dodatkowo pojawią się także w 80 wybranych stacjach lokalnych. Kampania będzie wspierana również przez działania prasowe.
Równolegle Fundacja Polska Bezgotówkowa zamierza docierać do grupy docelowej poprzez działania w mediach cyfrowych. Zaplanowana jest emisja bannerów w internecie, e-mailing, publikacja treści edukacyjnych w mediach społecznościowych, a także aktywności w serwisach mobilnych. Powstała również specjalna strona internetowa, na której konsumenci mogą zapoznać się z usługą cashback.
– Cashback funkcjonuje na polskim rynku już od wielu lat. Usługę tę można zrealizować w ponad 280 tys. punktów handlowo-usługowych w całej Polsce. Zależy nam na tym, aby zwiększyć świadomość społeczną na temat tego rozwiązania oraz zachęcić posiadaczy kart do korzystania z drobnych wypłat w kasie przy okazji zakupów – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, Dyrektor Obszaru Marketingu i Produktów z Fundacji Polska Bezgotówkowa.
Przypominamy, cashback łączy płatność kartą za zakupy z możliwością wypłaty gotówki w sklepach i punktach usługowych. Jednorazowo można wypłacić kwotę, która nie przekracza 1000 zł. Przy czym wypłata gotówki jest zawsze uzależniona od jej dostępności w danym punkcie.