Spółka w ostatniej rundzie inwestycyjnej zebrała 23 mln euro na przeprowadzenie rebrandingu oraz ekspansję na rynkach zagranicznych.

Startup Hotaliors zmienia się w WorkTips.com

– Zmiany, które zaszły w systemie, możliwości jakie daje narzędzie oraz rynek jaki jesteśmy w stanie obsługiwać już dawno wykraczały poza usługi hotelowe. Tym samym gra słowna Hotailors (hotel + tailors) przestała oddawać ducha i ideę naszej firmy. Nowa nazwa lepiej definiuje szerokie spektrum usług, a jednocześnie pozwala nam na lepszą prezencję na rynkach zagranicznych – mówi Filip Błoch, współzałożyciel i prezes WorkTrips.com.

Dzięki tworzeniu polityk podróży, cały proces akceptacji wyjazdu jest zautomatyzowany i pozwala na oszczędność nawet 90 proc czasu potrzebnego do zarządzania podróżą – czytamy w komunikacie.

Polityka podróży pozwala określić warunki podróży służbowej pracowników. Kiedy pracownik wybierze hotel oraz transport określony i dozwolony w polityce, wyjazd zostanie zaakceptowany automatycznie. To rozwiązanie można wykorzystać również w przypadku zrównoważonego rozwoju. Możemy określić w polityce, że w przypadku krótszych wyjazdów, pracownik musi wybrać transport kolejowy zamiast lotniczego. To pozwoli zminimalizować zużycie CO2 podczas jego wyjazdu. Dodatkowo, w narzędziu dodano informację do każdego połączenia, na temat wyemitowanego CO2 na danej trasie.

Innymi udogodnieniami są m.in. ubezpieczenie podróży służbowej (razem z AXA Partners) oraz integracja z serwisem Booking.com, która daje możliwość rezerwacji noclegów w mniej popularnych miastach. Trwają również prace nad wdrożeniem do narzędzia zamawiania przejazdów poprzez aplikację Uber. To rozwiązanie ma być dostępne w pierwszym kwartale 2023 roku.