Do końca roku SentiOne planuje pozyskanie 4 pilotażowych wdrożeń. Trwają już prace nad nowymi algorytmami rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego. Startup dostarcza m.in. rozwiązania z zakresu asystentów głosowych.

SentiOne otwiera w Dubaju nowe biuro

Właścicielem części udziałów został szejk Saeed bin Ahmed Al Maktoum, jeden z najbogatszych przedstawicieli rodzin królewskich na świecie oraz założyciel i właściciel funduszu inwestycyjnego Seed Group. SentiOne to pierwsza polska firma, którą fundusz zaprosił do współpracy, po przeanalizowaniu działań wszystkich europejskich spółek zajmujących się rozwijaniem sztucznej inteligencji.

– Od początku współpracy z Seed Group, czyli od maja, odbyliśmy 21 spotkań sprzedażowych z osobami na wysokich szczeblach menedżerskich z działów innowacji firm branży bankowości, hotelarskiej i nieruchomości. Wszystkie są zainteresowaną dalszą współpracą i przetestowaniem technologii SentiOne wśród swoich klientów- mówi Kamil Bargiel, CEO i założyciel SentiOne.

Startup ma pracować nad nowymi algorytmami rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego. Celem SentiOne jest uzyskanie do końca roku 4 pilotaży o wartości ok. 100 tys. dolarów i średniej wartości docelowego wdrożenia 1,6 mln dolarów na jednego klienta. Następnie firma planuje złożenie ofert na 3 wdrożenia o wartości 2 mln dolarów każde do końca pierwszego kwartału 2022 roku.

Co oferuje SentiOne?

SentiOne rozwija algorytmy sztucznej inteligencji i stosuje tę technologię we wszystkich swoich produktach – monitoringu Internetu, platformie obsługi klientów automatycznie podpowiadającej najlepsze rozwiązania w danej sytuacji oraz chatbotach i voicebotach, które rozumieją intencje rozmówcy ze skutecznością na poziomie 96 proc. – czytamy w komunikacie.

Obecnie startup współpracuje z ponad 400 markami na ponad 30 rynkach, w tym z Procter & Gamble, McDonald’s, Nike, Unilever, Beiersdorf, Tesco, Starcom, Mindshare, Mediacom, Saatchi & Saatchi i wieloma innymi. Pod koniec 2020 r. spółka pozyskała już strategiczne partnerstwo z europejskim inkubatorem EIT Digital, który łączy spółki technologiczne z klientami typu enterprise w Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.

W 2020 r. SentiOne otrzymało tytuł finalisty EIT Digital Challenge i znalazło się wśród 20 najlepszych spółek technologicznych w Europie.