W ciągu ostatnich lat PeP dokonał szeregu przejęć, w tym m.in. operatorów płatności – NeoTu, PayUp, TopCard, dostawcy usług płatności za rachunki – Billbird oraz integratora płatności internetowych – PayLane.

Loyalty Club dołącza do grupy Polskich ePłatności

Loyalty Club to aplikacja lojalnościowa dedykowana sektorowi biznesu, oferująca m.in: wirtualną kartę lojalnościową, przyznawanie punktów za zakupy, kupony rabatowe, katalog nagród, moduł zakupowy czy gazetki promocyjne. Rozwiązanie ma sprawdzić się m.in. w handlu, usługach, HoReCa czy sektorze beauty.

Loyalty Club działa w modelu white-label, co oznacza, że merchant może kształtować wygląd i treść aplikacji (w tym logo, grafiki czy zasady działania programu lojalnościowego) oraz zarządzać swoją aplikacją w czasie rzeczywistym z poziomu panelu administracyjnego. Jako jedne z nielicznych na polskim rynku rozwiązanie, oferowane przez Loyalty Club, jest w pełni skalowalne i umożliwia stworzenie gotowej aplikacji nawet w ciągu kilku dni – czytamy w komunikacie.

– Badania pokazują, że 2/3 Polaków korzysta z aplikacji lojalnościowych. Nie wszyscy przedsiębiorcy mogą jednak pozwolić sobie na stworzenie dedykowanej aplikacji, z uwagi na wysokie koszty jej wytworzenia. Wejście Loyalty Club do Grupy PeP gwarantuje tysiącom naszych merchantów dostęp do rozwiązań technologicznych w relacjach z konsumentami. Usługa, którą z sukcesem wdrożyliśmy na terminalach androidowych PAX pozwoli przedsiębiorcom samemu decydować o zasadach swoich programów lojalnościowych, nagrodach czy kuponach– mówi Mateusz Nowak, Dyrektor ds. Strategii i M&A w Grupie Polskie ePłatności.

PeP procesuje już transakcje dla ponad 236 tys. terminali płatniczych i plasuje się na drugim miejscu pod tym względem na polskim rynku, co oznacza niemal dziesięciokrotny wzrost w ciągu ostatnich kilku lat (w 2016 roku PeP posiadał 24 tys. terminali).