Przedsiębiorcy lub ich uprawnieni pracownicy mogą za pomocą smartfona wykonać przelew krajowy i przelew na rachunek własny. Przelewy można zrealizować w złotym, natomiast w walutach obcych tylko na rachunki własne firmy w PKO Banku Polskim.
PKO BP wprowadza nowości dla przedsiębiorców
Maksymalna kwota pojedynczego przelewu zewnętrznego np. do kontrahenta czy dostawcy to 100 tys. złotych. Przedsiębiorca powinien przy tym pamiętać, że przelewy w aplikacji mobilnej zmniejszają limit dzienny dla firmy, który został już ustawiony w serwisie internetowym iPKO biznes. Takie przelewy są autoryzowane od razu i nie można ich zapisać do późniejszej autoryzacji.
Aby skorzystać z tej nowej funkcji przedsiębiorca lub jego uprawniony pracownik powinien zaktualizować albo zainstalować najnowszą wersję aplikacji mobilnej iPKO biznes na swoim smartfonie, pobierając ją ze sklepów: AppStore, Google Play lub Huawei AppGallery.
W najbliższych miesiącach funkcja zlecania przelewów z aplikacji mobilnej iPKO biznes ma zostać rozszerzona o:
- możliwość realizacji przelewu zewnętrznego w opcji Express Elixir,
- możliwość wyboru kontrahenta zdefiniowanego (z listy),
- samodzielne wprowadzenie limitów transakcyjnych (dziennych/tygodniowych/miesięcznych) dla przelewów zlecanych w aplikacji.
Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Oprócz zlecania przelewów przedsiębiorcy mogą za pomocą aplikacji zarządzać finansami firmy (m.in. sprawdzać saldo i historię kont firmowych, kontrolować statusy transakcji, wymieniać waluty), sprawdzać informacje o karcie firmowej i nią zarządzać (np. zmienić PIN, zastrzec, czasowo zablokować).