Teraz płatności ratalne i abonamentowe za produkty i usługi PZU będą pobierane automatycznie lub po potwierdzeniu w aplikacji banku – czytamy w komunikacie.

Jak włączyć płatność powtarzalną BLIK?

Wystarczy na stronie serwisu mojePZU dodać do zapisanych metod płatności – płatność powtarzalną BLIK i potwierdzić wprowadzając kod wygenerowany w aplikacji banku. W zakładce „Płatności” utworzyć płatność cykliczną dla wybranego produktu i gotowe. W każdej chwili można edytować lub usunąć płatność powtarzalną.

Dzięki mojePZU klienci mogą zrealizować większość swoich spraw w kanale zdalnym. Platforma jest dostępna poprzez serwis internetowy moje.pzu.pl oraz aplikację mobilną. Użytkownicy mogą samodzielnie kupować ubezpieczenia, jak również wznawiać polisy. Platforma umożliwia zgłaszanie szkód i sprawdzanie ich statusu, jak również kontakt z doradcami. Za pośrednictwem mojePZU można także korzystać z usług medycznych, m.in. odebrać e-receptę, umówić badania czy wizytę u lekarza. Dodatkowo użytkownicy mogą inwestować oszczędności dzięki integracji mojePZU z inPZU – czytamy w informacji prasowej.

Niedawno podawaliśmy, że PZU wdraża system wczesnego wykrywania cyberzagrożeń, który analizuje dane pochodzące z internetu, deep webu oraz darknetu. Rozwiązanie to ma pozwolić zespołom ds. cyberbezpieczeństwa PZU szybciej identyfikować potencjalne incydenty i reagować na nie. Jest to możliwe dzięki współpracy z polskim startupem Riffsec.

Od lipca do września 2025 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali 743,9 mln transakcji o kwocie 112,3 mld zł. To wzrost o 19 proc. pod względem liczby transakcji i o 26 proc. pod względem ich wartości w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Z systemu aktywnie korzysta już blisko 20 mln użytkowników.