Dobrołęcki to doświadczony menedżer i przedsiębiorca, specjalizujący się w obszarach reklamy internetowej, e-commerce oraz serwisów online typu marketplace. Ma doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu strategii wejścia na rynek, zarządzaniu sprzedażą B2B i budowaniu zespołów. Dobrołęcki kierował działaniami na rzecz rozwoju biznesu na rynkach międzynarodowych. Był odpowiedzialny za wejście polskiej spółki RTB House na rynek Stanów Zjednoczonych.

Fintech PayEye ma nowego CCO
Dobrołęcki był też częścią zespołu wprowadzającego na polski rynek Shopee.com, jeden z największych na świecie serwisów typu marketplace. Odpowiadał tam za budowanie kanałów pozyskiwania sprzedawców i powiększył bazę lokalnych sprzedawców do kilkudziesięciu tysięcy w pierwszym roku jako Head of Seller Acquisition – czytamy w komunikacie.
– W PayEye będę odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek rozwiązania umożliwiającego szybkie płatności w e-commerce. Wraz z oferowanymi już terminalami płatniczymi umożliwiającymi płatności oparte o biometrię pozwoli nam to oferować kompleksowy produkt płatniczy do płatności offline i online oraz umożliwi sprzedawcom dotarcie z komunikacją bezpośrednio do konsumentów. W mojej roli skupię się na komercyjnym wprowadzeniu naszego rozwiązania na rynek polski oraz Stanów Zjednoczonych, wykorzystując zdobyte dotychczas doświadczenie w obszarach e-commerce, reklamy internetowej oraz skalowania biznesów, szczególnie na rynku amerykańskim – komentuje Radosław Dobrołęcki, Chief Commercial Officer w PayEye.
PayEye to aplikacja pozwalająca na płatności biometryczne spojrzeniem oraz szybkie transakcje w internecie. Wystarczy pobrać dedykowaną, darmową aplikację, uzupełnić podstawowe dane, zrobić selfie, podpiąć swoją kartę płatniczą i gotowe. Idąc na zakupy nie ma potrzeby wyjmowania gotówki, telefonu lub portfela – płatność zrealizujemy jednym spojrzeniem w punktach stacjonarnych lub jednym kliknięciem w sklepach internetowych.
Do końca roku firma ma wprowadzić na rynek terminale multifunkcyjne eyePOS 3, które jako pierwsze na świecie obsługiwać będą wszystkie rodzaje płatności: biometryczne, zbliżeniowe i kartowe.