Jędrzej Smaruj

Prezes agencji RightShot. Specjalizuje się we wprowadzaniu w środowisko gamingowe podmiotów nie endemicznych. Odpowiadał za wejście w esport takich marek jak Gillette czy Old Spice, a także telewizji publicznej - TVP Sport. Poza prowadzeniem projektów zajmuje się produkcją i reżyserią wysokobudżetowych transmisji. W tym roku reżyserował m. in. IEM Katowice, IEM Cologne, ESL Pro League, Games8, a listopadzie będzie jedną z osób odpowiedzialnych za transmisję Majora CS:GO w Rio.

Artykuły autora:

E-sport staje się kluczowym elementem globalnej branży rozrywkowej
30 września 2022, 11:59

Tylko w 2020 roku w gry komputerowe grało ok. 16 mln Polaków, co przełożyło się na wartość rynku na poziomie aż 596 mln dolarów.

Ikona podcastyOstatnie podcasty
O nowych technologiach i młodym pokoleniu, które wchodzi na rynek finansowy [Podcast]
AI & Machine Learning transformują branżę finansową. Czy polskie firmy są gotowe?
Hakerzy rosną w siłę. Poznaj strategię cyberbezpieczeństwa Prebytes [Podcast]
Fenige kończy 10 lat i przechodzi rebranding [Podcast]
System workflow w bankowości. O zaletach i możliwościach [Podcast]
Podcasty