– Revolut jest na dobrej drodze by przekroczyć w tym roku poziom 5 milionów klientów w Polsce. Zwiększamy zaangażowanie na polskim rynku i udostępniamy kolejne usługi jak eSIM, in-app calls czy BLIK – mówi Tomasz Jarczyk, Head of Credit, Revolut Bank w Polsce i Europie Północnej.
Revolut w ekosystemie FinTech Poland
– Chcemy być zaufanym partnerem dla polskiego ekosystemu cyfrowych finansów i wspierać branżę w dalszym rozwoju. Dlatego, cieszymy się z nawiązania współpracy z FinTech Poland. Jako globalny gracz możemy wnieść nasze doświadczenie w obszarach takich jak zapobieganie oszustwom finansowym, tworzenie innowacji pozabankowych, integracja usług płatniczych czy open banking – dodaje przedstawiciel Revoluta.
Obszary ekspertyzy i współpracy:
- skuteczne zapobieganie oszustwom finansowym (wykorzystanie AI/ML i innowacji jak in-app calls do walki z fraudami),
- tworzenie innowacji pozabankowych (usługi o wartości dodanej, tzw. VAS np. usługi telekomunikacyjne jak eSIM),
- integracja usług płatniczych (przelewy na globalne portfele cyfrowe, akceptacja i procesowanie płatności),
- open banking (ocena ryzyka kredytowego, usługi zarządzania finansami osobistymi tzw. PFM),
- globalne skalowanie infrastruktury, procesów, produktów, biznesu (i wiele innych…).
Wczoraj pisaliśmy o działalności Revoluta na Ukrainie – tamtejszy bank centralny twierdzi, że Revolut nie ma licencji na prowadzenie działalności w tym kraju, mimo że fintech ogłosił na początku lutego, iż mieszkańcy mogą już otwierać konta. irma poinformowała, że jej usługi dla mieszkańców Ukrainy są świadczone przez Revolut Bank UAB, litewski bank nadzorowany przez Europejski Bank Centralny i Bank Litwy.