Polska, dzięki skali i popularności usług fintech, to rynek gdzie Revolut buduje i testuje nowe produkty (np. pierwszy rynek w regionie EOG i Szwajcarii gdzie Revolut udostępnił produkt oszczędnościowy, karty kredytowe, czy bilety na transport publiczny) – czytamy w komunikacie.

Revolut wciąż rośnie w Polsce. Mają już 5 mln klientów

Tylko w tym roku Revolut udostępnił w Polsce m.in. raty w karcie kredytowej, giełdę do handlu walutami cyfrowymi Revolut X, bezprowizyjne plany inwestycyjne ETF, zakup biletów transportu miejskiego w 50 miastach Polski oraz funkcję in-app calls do połączeń głosowych z supportem w aplikacji. Revolut na świecie uruchamia kolejne banki (uzyskał licencje bankowe w Wielkiej Brytanii oraz Meksyku), a w Europie zakłada bankowe oddziały Revolut Bank UAB w kolejnych krajach UE (ma już ich 9 w Europie, działają w Irlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemczech, Włoszech, Rumunii, Belgii i Portugalii).

Celem Revoluta jest zachęcenie Europejczyków do korzystania z niego jak z głównego konta (codzienne finanse, kredyty, pensje). Aby to ułatwić, Revolut integruje się z lokalnymi schematami płatności (Bizum w Hiszpanii, iDEAL i Tikkie w Holandii, Wero we Francji, Belgii i Niemczech oraz BLIK w Polsce). W Polsce bank ulokował swój regionalny Credit Hub, rozwija sprzedaż kredytów (gotówkowe, konsolidacyjne), wprowadza nowe produkty (ostatnio raty w karcie kredytowej).

– Pracujemy nad zwiększeniem wartości oferty usług i produktów Revolut dla klientów w Polsce. Chcemy rozszerzać nasze portfolio o klasyczne produkty bankowe, jak kredyty hipoteczne, o zaawansowane funkcje bezpieczeństwa, jak In-app calls, o długoterminowe niskokosztowe produkty inwestycyjne, jak plany inwestycyjne ETF, o usługi łączności, jak karty eSIM i lokalne plany taryfowe, czy o benefity związane ze stylem życia, jak program korzyści RevPoints – mówi Tomasz Jarczyk, head of credit, Poland & Europe North w Revolut Bank.

Ostatnio o planach rozwoju Revoluta w Polsce mieliśmy okazję porozmawiać ze Stefanem Boguckim, rzecznikiem prasowym spółki nad Wisłą. Z rozmowy dowiesz się m.in. o rozwoju programu lojalnościowego RevPoints, planach wejścia w obszar kredytów i hipotek, a także o testach nowoczesnych bankomatów i usługach mobilnych, takich jak eSIM. Dodatkowo Revolut analizuje jakie jeszcze inne funkcje BLIKA mógłby wprowadzić w Polsce. W powyższym linku znajdziecie podcast w formie wideo, a także transkrypcję rozmowy.