Revolut wystąpił po raz pierwszy w roli partnera NBA (Presenting Partner) podczas wydarzenia NBA Paris Game 2024. Bank zwiększył swoje zaangażowanie w tym roku występując jako partner wydarzeń (Associate Partner) NBA Paris Games 2025 i (Presenting Partner) NBA Paris Jam 2025. Stworzenie co-brandowego produktu to kolejny krok w ramach partnerstwa globalnych marek – czytamy w komunikacie.
Nowe karty od Revoluta we współpracy z NBA
Limitowana seria obejmuje dwa warianty kart, które łączą inspirowany koszykówką design z innowacyjnymi usługami finansowymi. Pierwsza z nich, to metalowa karta premium nawiązująca układem graficznym do profesjonalnego boiska do koszykówki. Karta nosi nazwę NBA Hardwood i mogą ją zamówić klienci Revolut posiadający plany Metal lub Ultra (karta kosztuje 249,99 zł).
Drugi wariant karty z logo NBA, jest lżejszy i wykonany z plastiku. To karta do codziennego użytku, której wygląd i faktura inspirowana jest klasyczną, znaną z ligowych parkietów piłką. Karta nosi nazwę NBA Baller i mogą ja zamówić wszyscy klienci Revolut, niezależnie od posiadanego planu (karta kosztuje 84,99 zł).
Obie karty można zamówić bezpośrednio z poziomu aplikacji Revolut (wybierając na ekranie zakładkę karty i następnie “Dodaj nowe”). Produkt jest dostępny w ramach krótkich kolekcjonerskich serii w Wielkiej Brytanii oraz w większości krajów EOG (Europejski Obszar Gospodarczy), w tym w Polsce. Oprócz wersji fizycznej, karty posiadają wersje wirtualne, które można dodać do cyfrowego portfela, by realizować płatności online i telefonem (w oczekiwaniu na dostawę karty fizycznej).
Ostatnio pisaliśmy, że Revolut udostępnił swoje bankomaty klientom w Hiszpanii. Pierwszych 50 maszyn pojawi się w ciągu najbliższych tygodni w Madrycie i Barcelonie. Maszyny pozwolą użytkownikom wypłacać gotówkę, sprawdzać saldo, ale i odbierać nową kartę fizyczną Revolut. Ich atutem mają być konkurencyjne kursy wymiany walut.
Z kolei wcześniej Revolut ogłosił wejście na europejski rynek kredytów hipotecznych. W pierwszym kroku zamierza zachęcić klientów do przeniesienia kredytów hipotecznych z innych banków. Pilotażowym rynkiem na którym startuje usługa jest Litwa. Klienci, którzy chcą otrzymać dostęp jako pierwsi, mogą zapisać się na listę w aplikacji.