Społeczność klientów Revolut w Polsce zbliża się liczebnie do 3 milionów. Kampania w telewizji ma pomóc ten próg przekroczyć i dotrzeć do odbiorców, którzy nie słyszeli o aplikacji. Firma chce też zachęcić osoby, które podróżowały z Revolut w wakacje, do odkrywania funkcji i usług przydatnych na co dzień.
Revolut będzie reklamował się w polskiej telewizji
– Chcemy, aby każdy posiadacz konta bankowego w tradycyjnym polskim banku korzystał także z drugiego konta – w Revolut. Dzięki temu, nie tracąc niczego, będzie mógł czerpać z dodatkowych benefitów Revolut, których nie znajdzie w żadnym tradycyjnym banku. O tym także jest ta kampania – mówi Wiktor Stopa, Head of Growth w Revolut.
W związku z uruchomieniem działań płatnych, opartych o współpracę z twórcami i reklamę, do zespołu Revolut w Polsce dołączyło w ostatnich miesiącach troje menedżerów: Zoe Gralińska-Sakai, Creative Marketing Manager CEE (wcześniej w H+K Strategies), Piotr Oleksy, Senior Growth Marketing Manager CEE (wcześniej w PayPal) i Martyna Kłos, Strategy & Operations Manager Polska (wcześniej w Glovo). Za rozwój biznesu w regionie odpowiada Wiktor Stopa i to do niego raportuje zespół.
Kampania telewizyjna opowiada zarówno o innowacyjnych usługach, życiowych sytuacjach, w których się one przydają, jak i o zaufaniu, które Revolut zdobył u 30 milionów klientów na świecie. Spoty będą wyświetlane w wiodących kanałach w telewizji oraz w Internecie. Co w nich zobaczymy?
W spotach pojawią się usługi travel & lifestyle, z których bank jest najbardziej znany. Zobaczymy też usługi chętnie wykorzystywane przez Polaków pracujących za granicą – darmowe przelewy do bliskich w kraju (międzynarodowe przelewy peer-to-peer). Nie zabraknie też spotu o koncie dla dzieci.