InPost Pay ma już 8,5 mln zarejestrowanych użytkowników, którzy mogą korzystać z usługi łączącej płatność i dostawę w jednym przycisku – dostępnym zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. InPost Pay działa w ponad 2,5 tys. sklepach internetowych – m.in. MediaExpert App, Ochnik, Ryłko, Komputronik, XGSM, North, Gandalf, Tania Książka, Tantis, Matfel, eMelissa, Militaria.
Płatności InPost Pay coraz popularniejsze w e-commerce
Shoper to oprogramowanie przeznaczone dla małych i średnich sklepów internetowych – rozwiązanie umożliwia zarządzanie sprzedażą online oraz wspiera procesy logistyczne, sprzedażowe i marketingowe. Z kolei InPost Pay oferuje popularne metody płatności – kartą Visa i Mastercard, w tym Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownik może dokonać transakcji bez konieczności rejestracji i wybrać formę dostawy – do paczkomatu, punktu PUDO lub kurierem InPost – czytamy w komunikacie.
– Udział InPost Pay w transakcjach w 20 topowych sklepach Shoper z aktywną usługą wzrósł z ok. 7% we wrześniu ubiegłego roku aż do ponad 13% w maju bieżącego roku – mówi Łukasz Piechowiak, dyrektor ds. płatności i logistyki w Shoper – mówi Łukasz Piechowiak, dyrektor ds. płatności i logistyki w Shoper.
Podczas zakupu wystarczy wybrać opcję „Dodaj do koszyka InPost Pay”, a następnie przejść do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz, podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu – zapewnia InPost.