W komunikacie czytamy, że decyzja o współpracy jest wynikiem dobrych rezultatów pilotażu prowadzonego w sklepie DeeZee przez ostatnie 14 miesięcy. InPost Pay miał potwierdzić skuteczność w zakresie poprawy konwersji koszykowej o ponad 20 p.p., a jego udział w całości koszyków DeeZee, w kluczowym okresie osiągnął poziom blisko 10% – zapewnia firma Rafała Brzoski.

InPost Pay pojawi się w sklepach Grupy CCC

– InPost Pay dopełnia ścieżkę zakupową, która staje się bardziej intuicyjna, szybsza i wygodniejsza. W ostatnim czasie do grona naszych partnerów dołączyła sieć Media Expert, a teraz zawieramy współpracę z Grupą CCC – mówi Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.

Na razie nie wiadomo jednak kiedy rozwiązanie zostanie wdrożone w sklepach z Grupy CCC. Na razie trwają prace.

InPost Pay ma zapewniać szybki proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e-commerce w Polsce. Podczas zakupu wystarczy wybrać opcję „Dodaj do koszyka InPost Pay”, a następnie przejść do aplikacji InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz, podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

W komunikacie czytamy, że InPost Pay to usługa możliwa do wdrożenia w niemal każdym sklepie internetowym, a jej celem jest skrócenie ścieżki zakupowej u klienta oraz zmniejszenie ryzyka porzucenia koszyka zakupowego. Z rozwiązania ma już korzystać ponad 7,5 mln klientów.

W październiku zeszłego roku pisaliśmy także o pilotażowym wdrożeniu płatności odroczonych do usługi InPost Pay. Testy rozwiązania, w ramach którego można zamówić produkty i zapłacić za nie w ciągu 30 dni, ruszyły najpierw w sklepach OCHNIK, Ryłko i Militaria.pl, a następnie usługa miała zostać rozszerzona na pozostałych merchantów.