Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, które pozwalają klientom robić zakupy całodobowo – bez kas i kolejek. Obecnie sieć sklepów autonomicznych Żabki liczy blisko 50 placówek. Często są one zlokalizowane w nietypowych miejscach, np. w biurowcach, klubach fitness, a nawet akademiku.

Żabka uruchamia kampanię „Kupuj, jak lubisz”

Nowa kampania jest realizowana w formule 360 stopni (bez TV) w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W stolicy pojawią się reklamy na stacjach metra oraz oklejone autobusy. Warszawiacy zobaczą także specjalne murale w 4 lokalizacjach, przy ulicach: Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej. W pozostałych miastach – Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie – prowadzona jest komunikacja lokalna.

Żabka przygotowała spoty reklamowe pokazujące historię dwóch osób, które kupują, jak lubią. Pierwszy, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżającego się mundialu, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i wyskakuje do Żabki Nano po szybkie zakupy. Drugi spot, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi nocą zakupy, korzystając z tego, że Żabki Nano czynne są całą dobę.

Do zgarnięcia 200 zł na zakupy w Żabce Nano

Kampanii „Kupuj, jak lubisz” towarzyszy akcja promocyjna dla użytkowników aplikacji mobilnej Żappka. W jej ramach można otrzymać 40 bonów o wartości 5 zł każdy, czyli łącznie 200 zł na codzienne zakupy w Żabce Nano. Pierwszy bon – 5 zł na start – klient otrzymuje od razu po aktywowaniu promocji w aplikacji. Każdy kolejny bon klient otrzyma po wykonanych zakupach na łączną kwotę 15 zł.

Promocja działa kumulatywnie – wymagane 15 zł może składać się z więcej niż jednych zakupów (np. transakcja 5 zł i druga na 10 zł). Bon generowany jest po pobraniu środków z karty i wystawieniu rachunku. Informację o otrzymaniu bonu klient otrzymuje powiadomieniem push. Promocję można aktywować do 6 grudnia br. i korzystać z niej przez 40 dni.