PKO Koncept to nowe podejście banku do sieci placówek. Oddziały tego typu oferują obsługę w nietypowych wnętrzach nawiązujących do lokalnych tradycji i wypełnione są nowinkami technologicznymi. PKO Koncept oferują zarówno doradztwo, sprzedaż, edukację jak i wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. Założenie jest proste: odpowiedzieć na wszystkie potrzeby klienta.

PKO Koncept ma także część wystawienniczą

Nowa siedziba oddziału sąsiaduje z biurami, sklepami, restauracjami, ekologicznym bazarem, kinem i muzeum upamiętniającym historię jednego z największych przedsiębiorstw przemysłowych dawnego Królestwa Polskiego. Oddział 8 PKO Banku Polskiego to nie tylko placówka bankowa – jest to również miejsce, w którym pasjonaci sztuki malarskiej zobaczą dzieła z bogatych zbiorów banku.

Dla podkreślenia charakteru tego miejsca, w oddziale został zamontowany hologram, na którym wyświetlają się elementy związane z identyfikacją banku. W oddziale znajdują się zarówno pokoje spotkań, jak i przestrzeń do krótszych rozmów. Dostępne są również stanowiska do obsługi kasowej.

Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę. W oddziale obsługę klientów prowadzi 7 doradców z linii biznesowych – klienta indywidualnego, bankowości osobistej oraz z zakresu kredytów hipotecznych.

— Nawiązując do bogatej historii Fabryki zadbaliśmy o to, aby wnętrze komponowało się z charakterem tego miejsca. 8 oddział PKO Banku Polskiego nie jest bowiem tylko placówką bankową. To także część wystawiennicza. Przede wszystkim jednak, nasza placówka ma charakter uniwersalny. Będziemy tu spotykać się z klientami i edukować ich w korzystaniu z kanałów zdalnych. – powiedziała Joanna Kindel, dyrektor Oddziału 8 PKO Banku Polskiego w warszawskiej Fabryce Norblina.

PKO Koncept przyjazne środowisku

Fabryka Norblina to miejsce, w którym nowoczesność komponuje się z historycznym charakterem przestrzeni. Duża część osób odwiedzających to miejsce to ludzie młodzi, dla których ekologia jest bardzo ważna. Dlatego w tutejszym oddziale PKO Banku Polskiego nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów – najważniejsze informacje o banku i jego ofercie wyświetlane są na monitorach.

Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Placówka została wyposażona również w samoobsługowe stanowisko internetowe.