Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego zyskuje kolejne rozwiązania. Od niedawna jej użytkownicy mają możliwość zakupu e-biletu autostradowego e-Toll. Z kolei ostatnio w IKO pojawił się moduł Inwestomat, dający dostęp do usług doradztwa inwestycyjnego. Co ciekawe, z aplikacji mogą korzystać także klienci, którzy nie mają konta w tym banku.

Nowe funkcje w aplikacji mobilnej IKO

W ramach IKO bez konta, osoby nieposiadające rachunku walutowego w PKO BP mogą korzystać z kantoru wymiany walut. Wystarczy, że dodadzą w aplikacji swoje konto walutowe z innego banku. Mogą to zrobić po przejściu do zakładki „Więcej” i wybraniu opcji „Kantor”. Waluty można nabywać płacąc kodem BLIK.

Dzięki otwartej bankowości użytkownik IKO ma także możliwość sprawdzenia szczegółów i historii transakcji na swoich kontach walutowych w innych bankach. Aplikacja PKO Banku Polskiego obecnie umożliwia wgląd do kont z 11 banków (usługa AIS).

Ponadto klienci, którzy zakupili zdalnie ubezpieczenie komunikacyjne na raty zyskali dostęp do podglądu harmonogramu spłat. W IKO mogą zobaczyć: datę spłaty, liczbę rat oraz ich wysokość. Harmonogram jest widoczny po wejściu w „Moje produkty”, a następnie wybraniu zakładki „Ubezpieczenia” oraz „Ubezpieczenia komunikacyjne”.

Co jeszcze wprowadza najnowsza aktualizacja IKO? Podczas zlecania przelewu pojawi się informacja o wysokości opłat lub prowizji za wykonanie danej transakcji. Zostanie ona zaprezentowana po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych danych. Wyświetli się także na ekranie podsumowania przelewu.

Bank podkreśla, że nowe funkcje będą udostępniane stopniowo dla kolejnych grup klientów używających aplikacji mobilnej IKO.