W ramach współpracy Elavon wprowadził uproszczoną procedurę rejestracji dla klientów bankowości biznesowej BNP Paribas. Ten w pełni cyfrowy proces minimalizuje czas i formalności konieczne do rozpoczęcia korzystania z usługi przyjmowania płatności – czytamy w komunikacie.
Współpraca banku BNP Paribas i Elavon
Produkt miał zostać zaprojektowany specjalnie dla klientów banku, w szczególności osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, które chcą akceptować płatności bezgotówkowe. Funkcja samodzielnej rejestracji umożliwia klientom składanie wniosków online, przesyłanie wymaganych dokumentów, wybór preferowanych terminali i przeglądanie powiązanych opłat.
Przy średnim czasie wypełniania aplikacji wynoszącym 10-12 minut zgłoszenia są weryfikowane przez Elavon w ciągu 24 godzin. Klienci muszą już tylko poczekać na dostawę terminala, aby rozpocząć przyjmowanie płatności.
Ostatnio BNP Paribas udostępnił użytkownikom ochronę behawioralną, dzięki której możliwe jest rozpoznanie sytuacji, w której ktoś inny niż właściciel konta korzysta z aplikacji mobilnej GOmobile lub bankowości elektronicznej GOonline.
Dodatkowo bank wprowadził chatbota GENiusz, działającego w oparciu o generatywną sztuczną inteligencję. Rozwiązanie zostało do tej pory udostępnione pracownikom z obszarów bankowości detalicznej i korporacyjnej, ESG, cyberbezpieczeństwa, operacji, compliance oraz HR i pomaga im w pozyskiwaniu wiedzy zgromadzonej w wewnętrznych zasobach banku.