Dla klientów biznesowych i korporacyjnych Santander Bank Polska integracja z Vendo.ERP w praktyce ma oznaczać łatwiejszą realizację operacji finansowych firmy.

Nowość od Santandera dla klientów firmowych

Klienci zyskują m.in. możliwość:

  • pobierania sald rachunku,
  • pobierania wyciągów,
  • wprowadzania transakcji bez konieczności logowania się do iBiznes24 z przeglądarki internetowej przez osoby odpowiedzialne za rozliczenia i operacje finansowe.

Automatyzacja operacji ma skracać tym samym czas wykonywania działań księgowych i minimalizować ryzyko popełnienia błędów.

Aby móc skorzystać z nowego rozwiązania należy skontaktować się z opiekunem firmy w banku lub wysłać maila na iBiznes24.connect@santander.pl, podpisać umowę na korzystanie z iBiznes24 Connect i połączyć swój system FK z usługami bankowymi.

Integracja systemu bankowości elektronicznej w usłudze IBiznes24 Connect z Vendo.ERP to kolejne rozwiązanie obok automatyzacji systemów we współpracy z Comarch, Enova365, Simple, które w ostatnim czasie Santander Bank Polska wdrożył dla klientów firmowych – czytamy w komunikacie.

Ostatnio pisaliśmy, że Santander zamierza w tym roku zlikwidować ponad 1400 miejsc pracy w swoim brytyjskim oddziale. Decyzja jest wynikiem rosnącej automatyzacji oraz dążeń do optymalizacji kosztów. Dyrektor generalny hiszpańskiego banku potwierdził we wtorek, że 1425 stanowisk w Wielkiej Brytanii zostanie zredukowanych do końca bieżącego roku.