Do tej pory Santander weryfikował tożsamość za pomocą biometrii głosowej. Teraz to rozwiązanie zostanie zastąpione mobilną autoryzacją, czyli logowaniem do aplikacji bankowej.

Mobilna autoryzacja na infolinii Santandera

Możesz też skontaktować się z naszym doradcą, po zalogowaniu do Santander mobile. Połączenie nastąpi po zalogowaniu, dzięki temu będziemy już wiedzieć, że Ty to Ty. Ta opcja będzie dostępna w zakładce Pomoc i kontakt w sekcji Zadzwoń do nas – podaje dodatkowo bank w komunikacie.

Klienci Santandera będą mogli także zweryfikować pracownika banku, który do nich dzwoni. „Jeśli masz przeczucie, że osoba, z którą rozmawiasz to nie nasz pracownik, poproś ją o wysłanie swojej wizytówki w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu, powinny wyświetlić się dane naszego doradcy” – podaje bank.

Kilka miesięcy temu pisaliśmy, że Santander Bank Polska wprowadził nowe funkcje w aplikacji mobilnej. Był to między innymi Asystent finansów, który pomaga zarządzać swoimi wpływami i wydatkami. Dzięki tej funkcji można zarządzać swoim budżetem i kontrolować wydatki. Użytkownik może ustawić w asystencie produkty, które chce widzieć.