Nowe technologie w świecie finansów są dziś powszechnie stosowane. Przykładem nowoczesnych rozwiązań są np. voiceboty obsługujące klienta. W PKO BP znajduje obecnie „zatrudnienie” aż 12 z nich. Najstarszy bot konwersacyjny „pracuje” u nich już ponad 2 lata, a łączna liczba przeprowadzonych rozmów przekroczyła niedawno pułap 10 mln.
Nowe szaty serwisu internetowego PKO BP
Od 22 kwietnia „Ustawienia” w serwisie iPKO są dostępne w zupełnie nowej wersji. Sekcja zyskała nową szatę graficzną, a dotychczasowe funkcje są ułożone oraz pogrupowane w taki sposób, by ułatwić użytkownikom nawigowanie. Wygląd sekcji dostosowuje się także do urządzenia i wielkości ekranu – zgodnie z założeniami RWD.
Klienci banku mogą teraz wejść w sekcję „Ustawienia” na dwa sposoby. Mowa tu o rozwijanym menu przy inicjale imienia i nazwiska (w górnej części ekranu) oraz skrócie na stronie głównej iPKO. Oprócz tego, zarządzanie aplikacją IKO zostało przeniesione z zakładki „Moje produkty” właśnie do nowych „Ustawień”, które dostępne są także w angielskiej wersji językowej serwisu.
Co istotne, zmiany objęły także ustawianie wszystkich limitów płatności. Użytkownik nie musi już szukać ustawień dla każdego z kont, kart i aplikacji IKO osobno. Od teraz, może dostosowywać limity w jednym miejscu. Odświeżona wersja iPKO posiada także dwie, całkiem nowe funkcje.
Po pierwsze, klienci zyskali wybór domyślnego profilu po zalogowaniu. W sytuacji, gdy klient posiada finanse osobiste i firmowe może wybrać, czy które z kont będą widoczne od razu po zalogowaniu. Drugą z nowych opcji jest zarządzanie kolejnością prezentowanych w serwisie kont. Jeśli klient posiada ich kilka, może zdecydować, które z nich ma pojawiać się jako domyślne.