Polski świat finansów staje się coraz bardziej otwarty na zagranicznego klienta. iPKO dołącza do grona instytucji finansowych, które aktualnie dostosowują swoje usługi do zmieniającej się demografii. Dla przykładu, Credit Agricole, udostępnił dwa tygodnie temu swoje usługi w języku ukraińskim, reagując tym samym na masową ucieczkę ludności z zaatakowanej przez Rosję Ukrainy.
iPKO otwiera się na zagranicznego klienta
Bank właśnie udostępnił anglojęzyczną wersję swojego serwisu internetowego. Do tej pory klienci mogli już korzystać z angielskiej, ukraińskiej i rosyjskiej wersji językowej jedynie w aplikacji mobilnej IKO. Przetłumaczone zostały najpopularniejsze funkcje takie jak: aktualności, sekcja pomocy w logowaniu oraz wiadomości autoryzacyjne SMS.
Żeby skorzystać z angielskiej wersji serwisu iPKO wystarczy w górnym rogu strony logowania kliknąć ikonę flagi Polski oznaczoną literami „PL” i wybrać tę angielską „EN”. Od tego momentu wszystkie komunikaty będą wyświetlały się po angielsku. Opcja ta działa także po zalogowaniu w części operacyjnej serwisu iPKO. Wśród w pełni przetłumaczonych segmentów znajdują się: strona główna, belka nawigacji po stronie, wszystkie typy przelewów i odbiorców zdefiniowanych oraz historia operacji i szczegóły.
— Z naszych serwisów i aplikacji korzystają co miesiąc miliony klientów indywidualnych. Od teraz obsługę w języku angielskim zapewniamy nie tylko w aplikacji mobilnej IKO, ale również w serwisie internetowym iPKO. Dzięki temu zarządzanie finansami dla klientów posługujących się językami innymi niż polski będzie wygodniejsze. Co ważne, pracujemy już nad udostępnieniem serwisu iPKO w języku ukraińskim – mówi Łukasz Kuc, Dyrektora Biura Kanałów Cyfrowych w PKO Banku Polskim.