More Growth to polska spółka, który tworzy marki i produkty online pomagające użytkownikom w dbaniu o zdrowie i rozwój osobisty. Wszystkie powstają w podobnym modelu: firma tworzy serwisy internetowe i aplikacje konsumenckie, budując zasięgi i przyciągając użytkowników. Każdą markę rozwija razem z ekspertami, którzy wykorzystują swoją wiedzę, by tworzyć łatwo dostępne i przyswajalne treści związane z danym tematem

Startup More Growth pozyskuje 23 mln złotych

Na początek startup More Growth skupi się na trzech obszarach – parenting, finanse osobiste i wellbeing. Jako pierwszy na rynku zadebiutuje hiJunior – przewodnik dla rodziców, który pomoże im zadbać o zdrowy rozwój dziecka na kolejnych etapach.

Spółkę założyli Kuba Koziej (CEO) i Piotrek Sosnowski (Chief People & Culture Officer), założyciele InterviewMe i Zety, przy udziale Ariela Finkelsteina, doświadczonego przedsiębiorcy i inwestora (m.in. w Zowie i StoryDoc) z Izraela. Ariel nadzoruje strategię rozwoju, fuzje i przejęcia oraz partnerstwa.

Powstały w roku 2013 InterviewMe to SaaS, oferujący kreator CV online i serwis z poradami zawodowymi. W ciągu 6 lat rozwinął się z lokalnego serwisu budowanego w garażu przez trzech założycieli, do firmy z ponad 120-osobowym zespołem, rozwijającej globalną platformę już pod marką Zety. W 2019 r. firmę kupił amerykański gigant BOLD. Dziś serwisy odwiedza ponad 100 mln użytkowników rocznie.

Co planuje startup More Growth?

Teraz More Growth będzie budować szybko rozwijające się i rentowne biznesy internetowe, przyciągając użytkowników potrzebujących porady lub pomocy i oferując im wartościowe produkty, które ułatwią im rozwiązanie problemu. Na rozwój pierwszych trzech produktów More Growth pozyskało 23 mln złotych (5 mln dolarów) w rundzie pre-seed. Przewodził jej fundusz Inovo Venture Partners, przy udziale bValue i Market One Capital i aniołów biznesu.

Finansowanie pozwoli przede wszystkim na rekrutację. More Growth już dzisiaj zatrudnia ponad 20 pracowników, a do końca roku 2022 chce mieć na pokładzie ponad 40 osób, które będą tworzyć zespół założycielski. Spółka poszukuje przede wszystkim ekspertów i autorów treści, specjalizujących się w jednym z trzech obszarów, w których rozwija pierwsze produkty. Ponadto More Growth planuje zatrudnić także programistów, product designerów, menedżerów oraz specjalistów od marketingu (z naciskiem na outreach, digital PR i copywriting).