W komunikacie podano, że aplikacja Stocard pozostanie bezpłatna, a w miarę postępującej integracji z platformą Klarny ma być wzbogacana o kolejne funkcje. Obecnie umożliwia ona użytkownikom wirtualne przechowywanie kart lojalnościowych, zbieranie kuponów rabatowych i nagród oraz otrzymywanie spersonalizowanych ofert.
Nowa odsłona aplikacji Stocard
Ponad 47 milionów aktywnych użytkowników Stocard z 45 rynków, uzyskało dostęp do aplikacji w nowej odsłonie, spójnej z wizerunkiem Klarny. Dzięki temu giganta rynku BNPL ma poznać przeszło 1,6 mln polskich klientów, którzy korzystają z usług Stocard. To kolejny etap integracji obu firm.
Po finalizacji transakcji przejęcia Stocard przez szwedzki fintech trwały prace nad rebrandingiem Stocard. Teraz proces ten został zakończony, a zespół Stocard zasili zespoły produktowe Klarny swoim know how. Pozwoli to opracować nowe rozwiązania w aplikacji fintechu. Pierwsze z nich mają zostać ogłoszone już wkrótce.
– Nie mogliśmy sobie wyobrazić lepszego partnera dla Stocard niż Klarna. Nasze firmy mają tę samą obsesję na punkcie klientów, a nasz nowy wygląd i styl doskonale wyrażają tę wspólną misję. Dzięki przystępnemu językowi projektowania i urzekającym wizualizacjom, zapewnimy użytkownikom większą wygodę i przyciągniemy nowych klientów. Nowy branding to dopiero początek. Już wkrótce dodamy kolejne wyjątkowe funkcjonalności, nad którymi pracujemy, korzystając z zasobów Klarny – komentuje David Handlos, Domain Lead i założyciel Stocard.
Szwedzki gigant przejmuje kolejne firmy, które mają wesprzeć ekspansję i rozwój oferty produktowej Klarny. Obok akwizycji Stocard, Klarna nabyła także m.in. Toplooks, Her oraz Inspirock. Natomiast ostatnio miała miejsce finalizacja przejęcia porównywarki cenowej PriceRunner.