Startup UpMenu oferuje system do zamawiania jedzenia online. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest przyjmowanie zamówień bezpośrednio z własnej strony WWW lokalu gastronomicznego czy własnej aplikacji mobilnej, co pozwala uniknąć znaczących kosztów związanych z prowizjami naliczanymi przez popularne platformy do zamawiania online. UpMenu daje przy tym dodatkowe narzędzia, takie jak kreator stron WWW, programy lojalnościowe czy wsparcie marketingowe, a także integracje z systemami POS i dostaw.

Partnerstwo Stuart i UpMenu

Już teraz w gronie klientów UpMenu znajdują się setki restauracji w całej Polsce. Należą do nich m.in sieci Subway, Meat&Fit, Fabryka Pizzy czy Sushi Kushi.

Misją firmy jest umożliwienie jak największej ilości restauracji pozyskiwania zamówień poprzez własną stronę internetową z aplikacją oraz systemem zamówień online, redukując przy tym koszty operacyjne i marketingowe. Współpraca z partnerami takimi jak Stuart umożliwia efektywne zarządzanie zamówieniami z wielu źródeł, optymalizując i ułatwiając przy tym działania logistyczne związane z dostarczaniem zamówień – czytamy w komunikacie.

Dla Stuart współpraca ze startupem z branży foodtech to kolejny kamień milowy na drodze do rozwoju francuskiej grupy logistycznej na polskim rynku. Celem Stuart jest łączenie przedsiębiorstw z flotą kurierską oraz szybkie doręczanie przesyłek – nie tylko w branży gastronomicznej. Już dziś 80% zamówień doręczanych jest za pośrednictwem Stuart Polska w mniej niż pół godziny.