Usługa dostawy zakupów delio działa na rynku od marca bieżącego roku. Na początek mogli z niej skorzystać mieszkańcy Warszawy, obecnie strefa dostawy obejmuje także część Krakowa, podwarszawskie Piaseczno oraz Konstancin. Delio to rozwiązanie oferowane przez Lite e-Commerce, startup z Grupy Żabka.

Aplikacja delio już dostępna dla wszystkich klientów

Nową aplikację można pobrać z App Store oraz Google Play. Jej inauguracja była poprzedzona zamkniętymi testami w formule „friends and family”. Lite e-Commerce zapowiedział, że w przyszłości wprowadzi do aplikacji delio kolejne funkcje. Mowa m.in o możliwości powtórzenia zamówienia czy dodania produktów do ulubionych.

Już teraz aplikacja pozwala dokończyć proces zamówienia rozpoczęty na stronie internetowej, jak i na odwrót. Za zakupy można zapłacić, tak jak w przeglądarkowej wersji delio, kartą lub BLIKIEM. Produkty dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, również w niedziele niehandlowe i święta. Klient może wybrać optymalny termin dostawy.

Na nowych, jak i obecnych użytkowników delio czeka specjalny kod „DELIO”, dzięki któremu można zaoszczędzić do 450 zł. Do aktywacji promocji wystarczy, że wartość zamówionych produktów przekroczy 100 zł. Po wpisaniu kodu automatycznie naliczane jest 30 zł rabatu. Każdy klient może zgarnąć 15 takich zniżek, akcja trwa do 30 listopada 2022 roku.

Delio uruchamiając własną aplikację podąża za obowiązującymi trendami. Handel mobilny staje się preferowanym kanałem zakupów. Według sierpniowego badania ARC Rynek i Opinia przy współpracy z Mokka, już co drugi Polak do zakupów używa urządzeń mobilnych, a aż 40 proc. korzysta w tym celu z aplikacji w telefonie.